Hop til indhold
Natskygge

Lisa og Sandra - fedt GB i Rødovre

Recommended Posts

Var til GB i går med 2 lækre piger, Lisa og Sandra i SexySecrets fine lokaler i Rødvore. Og jeg skal love for der blev gået til den i de 2 timer jeg var der (selve GB løb over 3 timer). Sandra havde vist prøvet det før en uge tidligere, mens det for Lisa angiveligt skulle være hendes debut, men det kunne man overhovedet ikke mærke da først hun var kommet i gang.

Og lad mig bare tage Lisa først (det var også det jeg gjorde i går). Meget smuk pige, med en sindsyg lækker krop. Slank, helt naturlig og nogle skønne ægte bryster og så er hun brandvarm. Hun var stort set på konstant, og var der ikke lige en ledig pik skulle hun nok finde en. Hendes økoblow var blide og dybe og godt med pirrende tunge og hendes mis kunne bare tage i mod konstant. Det var ganske enkelt en fornøjelse, både at være den der kneppede hende/fik blow og den der kiggede på, når hun fik den både forfra og bagfra. Så afgjort en ny stjerne!

Sandra var bestemt også på, men på en mere afdæmpet måde. Også hun har en lækker krop med dejlige ægte og relativt store, men faste bryster og en lækker stram mis. Personligt er jeg ikke så meget til tusser også selvom de er "lette", og det var nok med til at trække mit samlede indtryk af Sandra lidt ned, men for andre der ikke lader sig forstyrre af disse fremmedelementer, så var hun absolut en lækker og villig pige.

Arrangøren, der også var til stede, kunne i øvrigt fortælle, at selvom de primært laver events i Jylland, vil de satse på, at vende tilbage til disse lokaler med en vis frekvens. Og hvis den høje kvalitet hos pigerne som jeg oplevede i går kan fortsætte, så er der ingen tvivl om, at jeg skal med igen næste gang.

/Natskygge
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...