Hop til indhold
dkdogging

Svært ved at få en aftale

Recommended Posts

Jeg har forsøgt at få en aftale nogle forskellige aftner i løbet af de sidste uger, men det kan åbenbart ikke rigtig lykkedes. Nu vil jeg lige forhører mig om hvad jeg kan gøre bedre eller hvad jeg gør forkert. :)

I Aalborg er det lidt småt med tiltalende danske piger på daglig basis, derfor har jeg tidligere besøge udenlandske men også danske piger, har egentlig haft lige god og dårlige oplevelser med begge. For tiden kan man ikke få en aftale i stand med en udenlandsk pige da de altid siger de vil sende adressen, og så høre man ikke mere. :( Jeg er venlig i telefonen og holder samtalen meget kort. Jeg ringer typisk 30 - 60 minutter før jeg ønsker en aftale.

Da det ikke har kunnet lykkedes, fandt jeg heldigvis at vi har et gæstevisit af en dansk GP på fredag som jeg synes virker MEGA spændende, hun beder om man sender SMS igår, men har igen ikke hørt noget. 

Mine tanker omkring det, kan det være fordi mit mobilnummer ikke kan søges på 118? Spørger jeg for lidt ind til service, fordi jeg stadig er ret ny i det her? Eller hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Laver du sjov? Skriv en helt alm besked what is the adress, og de svarer ********* at 15.30 baby come baby see you

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Står der i pigens beskrivelse at hun evt kun svarer inden for en bestemt tidsramme ? 

Jeg svarer feks kun hvis det er under 2 timer siden sms'en er modtaget.

Alt andet er indiskret.

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg skulle finde en pige i forrige uge her i Aalborg, sendte jeg kl. ca 11 en bekseder med med dette indhold:
"Hej, kan vi mødes til 30 min blid hygge i eftermiddag? Jeg er 42 år og alm af bygning?".

Jeg fik først svar da jeg sendte beskeden til den 4. piger. Jeg aldrig hørte noget fra de 3 første jeg sendte besked til. De havde alle annonce den dag på Annoncelight.dk, og det var danske piger hvor der stod man skulle kontakte dem via sms.
Jeg fik dog en sms tilbage fra éen af de første 3 piger kl. 23 om aften med besked om at der havde været problemer med hendes mobil.

Så nogle gange kan det godt være svært at få kontakt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
dkdogging skrev, for 3 timer siden:

Jeg har forsøgt at få en aftale nogle forskellige aftner i løbet af de sidste uger, men det kan åbenbart ikke rigtig lykkedes. Nu vil jeg lige forhører mig om hvad jeg kan gøre bedre eller hvad jeg gør forkert. :)

I Aalborg er det lidt småt med tiltalende danske piger på daglig basis, derfor har jeg tidligere besøge udenlandske men også danske piger, har egentlig haft lige god og dårlige oplevelser med begge. For tiden kan man ikke få en aftale i stand med en udenlandsk pige da de altid siger de vil sende adressen, og så høre man ikke mere. :( Jeg er venlig i telefonen og holder samtalen meget kort. Jeg ringer typisk 30 - 60 minutter før jeg ønsker en aftale.

Da det ikke har kunnet lykkedes, fandt jeg heldigvis at vi har et gæstevisit af en dansk GP på fredag som jeg synes virker MEGA spændende, hun beder om man sender SMS igår, men har igen ikke hørt noget. 

Mine tanker omkring det, kan det være fordi mit mobilnummer ikke kan søges på 118? Spørger jeg for lidt ind til service, fordi jeg stadig er ret ny i det her? Eller hvad tænker i?

Hvis pigerne bruger taletidskort kan der også være forsinkelse i modtagelse af beskeder eller beskeder der fejler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan være at dit tel nr ikke er korrekt oprettet.

Jeg får heller ikke sms hvis pigen har teks  lebara. Det mærkelige er at jeg kan ringe til dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...