Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Somme

Jeg var på besøg mora igår det lang til sidt jeg har ikk være får massage jeg trænge på god til massage så ringe jeg til mora på 22557326 og bestil tid kl 14. På Havnegade 20 st th Vejle  vi snakk og snakke  og for tæller ,jeg var rige til dig mange gang men du tage ikk telefon, så for tælle hun har kæreste , så var hun arbejder ikk så meget nu. Men nu hun give ikk mere kærlighed. Det tække på kun arbejder lige nu. !!! Jeg har 1000 må få FP fra dig? Jeg massage dig i 40 minutter  og rigtig god massage for dig ,kan du ikk give mere peng til mig hvis du har ikk peng så få kun bodytobody ..:)vil du massage mig så? Jeg sige ja til hend så tage hun tøj af . :shock:<3Så så stor stor bryster hun har tatovering på skuldre og ryg og så på mave ..jeg få kun slikk hend bryste jeg komme nok til næsten gang jeg skal have  FP for slikk det hele!!!!:D<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Somme

Hej kælepotten:::::   Er det din fiss kone på din profil billeder :shock::shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Somme skrev, for 15 minutter siden:

Hej kælepotten:::::   Er det din fiss kone på din profil billeder :shock::shock:

Er det ikke ved at være tid til jeres middagslur på rød stue?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Somme

Nej nej,det passe ikke det. Det jeg mener  at Mora thaimassage hun er smukke fiss det hun har . Jeg tænke Thailand pige det er  så smukke og lille fiss. Jeg kan godt lige thai pige  :D<3 Mora hun er 40 år gammel men lige en 30 år!!:Djeg kan lide hende ,,vil have og så thai kæreste  :D<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Steenborg skrev, for 13 minutter siden:

Den meget underholdende tråd skal vist flyttes til thai/Jylland.:lol:

Ja eller måske nærmere til Thailand :shock:

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Somme

Nej ,det passe ikke det. Det jeg mener  at Mora thaimassage hun er smukke fiss det hun har . Jeg tænke Thailand pige det er  så smukke og lille fiss. Jeg kan godt lige thai pige  :D<3. Mora hun er 40 år gammel men lige en 30 år!!:D

I Danmark har og så mang thai pige ven,, mange thai massage butikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

På forhånd undskyld.

men fuck det er sjov læsning fra Somme's hånd :-)

Enten er du thaipige eller lign. ellers kan man altså ikke skrive så ubehjælpeligt dårligt. Her drejer det sig ikke om komma og punktum problemer, men hele måden ord bliver sat sammen på.

total griner :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...