Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på besøg mora igår det lang til sidt jeg har ikk være får massage jeg trænge på god til massage så ringe jeg til mora på 22557326 og bestil tid kl 14. På Havnegade 20 st th Vejle  vi snakk og snakke  og for tæller ,jeg var rige til dig mange gang men du tage ikk telefon, så for tælle hun har kæreste , så var hun arbejder ikk så meget nu. Men nu hun give ikk mere kærlighed. Det tække på kun arbejder lige nu. !!! Jeg har 1000 må få FP fra dig? Jeg massage dig i 40 minutter  og rigtig god massage for dig ,kan du ikk give mere peng til mig hvis du har ikk peng så få kun bodytobody ..:)vil du massage mig så? Jeg sige ja til hend så tage hun tøj af . :shock:<3Så så stor stor bryster hun har tatovering på skuldre og ryg og så på mave ..jeg få kun slikk hend bryste jeg komme nok til næsten gang jeg skal have  FP for slikk det hele!!!!:D<3

Skrevet

Hej kælepotten:::::   Er det din fiss kone på din profil billeder :shock::shock:

Skrevet
Somme skrev, for 15 minutter siden:

Hej kælepotten:::::   Er det din fiss kone på din profil billeder :shock::shock:

Er det ikke ved at være tid til jeres middagslur på rød stue?

Skrevet

Nej nej,det passe ikke det. Det jeg mener  at Mora thaimassage hun er smukke fiss det hun har . Jeg tænke Thailand pige det er  så smukke og lille fiss. Jeg kan godt lige thai pige  :D<3 Mora hun er 40 år gammel men lige en 30 år!!:Djeg kan lide hende ,,vil have og så thai kæreste  :D<3

Skrevet

Den meget underholdende tråd skal vist flyttes til thai/Jylland.:lol:

Skrevet
Steenborg skrev, for 13 minutter siden:

Den meget underholdende tråd skal vist flyttes til thai/Jylland.:lol:

Ja eller måske nærmere til Thailand :shock:

Redigeret af Thaimig

Skrevet

Nej ,det passe ikke det. Det jeg mener  at Mora thaimassage hun er smukke fiss det hun har . Jeg tænke Thailand pige det er  så smukke og lille fiss. Jeg kan godt lige thai pige  :D<3. Mora hun er 40 år gammel men lige en 30 år!!:D

I Danmark har og så mang thai pige ven,, mange thai massage butikke

Skrevet

På forhånd undskyld.

men fuck det er sjov læsning fra Somme's hånd :-)

Enten er du thaipige eller lign. ellers kan man altså ikke skrive så ubehjælpeligt dårligt. Her drejer det sig ikke om komma og punktum problemer, men hele måden ord bliver sat sammen på.

total griner :-)

Skrevet

Jeg tror det er Erling Jepsen der er kommet på denne side :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.