Hop til indhold
The_Man

Nogle der kender til Santos1

Recommended Posts

Guest 8270
trold2 skrev, for 18 minutter siden:

har ingen profil mere ser det ud til

profilen er stadig aktiv - måske du er blokeret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hun har tidligere boet i Aalborg og jeg kender hende lidt, hun kan være noget af en diva, men er rigtig smuk. Meeeeeeeeeget smuk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Ved ikke hvorfor, men jeg chattede med hende,  da vi så skulle ringe sammen for at bekræfte og lave endelig aftale, svarede hun ikke mere..og hun havde set mig, vi havde ikke talt om sugar endnu eller om tid endnu. 

Tror hun får så mange tilbud og beskeder at hun kan vælge og vrage. PS hun er for real i øvrigt, da jeg følger hende på facebook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med hende på skype igår og lave en aftale med hende og hun fik min adr og det hele, hun skrev hun var på vej men hørt ikke mere fra hende der og nu er hun offline på skype. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

:: Typisk :: nogle af de latterlige tøser der inde .. Men, der er naturligvis også mænd, der laver samme numre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
whoisyourdaddy skrev, den 6/30/2017 at 23:05:

PS hun er for real i øvrigt, da jeg følger hende på facebook

Lyder lidt creepy og stalker-agtigt at du følger hende på FB, mon ikke du skulle lade være med det, hvis hun ikke vil møde dig? :/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
MRV skrev, den 7/3/2017 at 12:41:

Lyder lidt creepy og stalker-agtigt at du følger hende på FB, mon ikke du skulle lade være med det, hvis hun ikke vil møde dig? :/

 

øhhh hun spurgte efter min facebook og addede mig søde ven, jeg ikke bare følger hende, jeg er blevet ven med hende på facebook, så stik du bare piben ind:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

 

MRV skrev, den 7/3/2017 at 12:41:

lker-agtigt at du følger hende på FB, mon ikke du skulle lade være med det, hvis hun ikke vil møde dig? :/

Men du kan da have ret i at det er mærkeligt at hun ikke har smidt mig af igen , når hun nu ikke ville mødes, men jeg ander jo heller ikke om det er hendes rigtige facebook eller en der er lavet til lejligheden...men anyway så synes jeg du er lidt hurtig på aftrækkeren og tillægger mig de værst tænklige motiver uden noget reelt grundlag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Hun bor i Helsingør den ene dag og København den anden svær at lave aftale med og lidt dyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Kan så selv tilføje nyeste info, da hun har været på besøg! Smuk pige med fart på og hvis man mere er til den stille type, ja så er det nok ikke hende man skal lave en aftale med! ;) Dejligt selskab og kan bestemt anbefales! :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, den 10/5/2018 at 15:58:

Kan så selv tilføje nyeste info, da hun har været på besøg! Smuk pige med fart på og hvis man mere er til den stille type, ja så er det nok ikke hende man skal lave en aftale med! ;) Dejligt selskab og kan bestemt anbefales! :)

 

 

Hvad er der blevet af hende Santos?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...