Hop til indhold
AnonymPls

Shemale biligt

Recommended Posts

Guest Vestegnen

I alle livets sammenhænge, er det et spørgsmål om udbud og efterspørgsel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ladyboys er noget af det nemmeste herhjemme, at få ganske gratis! (og hold lige fast i, at jeg syntes ikke man skal hustle sig til ydelser -her snakker jeg om gensidig sjov og ballade)

Det gælder bare om at feste med dem, husk på vi snakker altså om at det sådan set "bare er nogle af gutterne"....hvis man skal være lidt kæk. Jeg har dyrket sex med Thailandske glædespiger herhjemme, der ikke ville have betaling af den ene eller anden grund, jeg snakker sproget og kommer i miljøet -men det er altså noget der hører til sjældenhederne.

Ladyboys derimod, der kan jeg faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har betalt. Det skal siges, at jeg som den der tjener mest osv. selv er den der giver drinks i byen, taxaen hjem, hvad de nu nyder mens de dyrker sex(det kan være dyrt) osv. osv. men egentlig betaling...sjældent. Dog med sydamerikanske Trannys som undtagelse, der har jeg aldrig fået noget gratisk, jeg har faktisk heller aldrig fået noget, der var pengene værd.

Men som eksempel, så havde jeg en meget køn ung grønlandsk ladyboy sovendefra søn-man og en meget sød filippinsk fra man-tirs. Begge dage festede vi lidt og det var self. på min regning, men nogen direkte afregning var der ikke.

Mange Ladyboys er nogle fest aber, og det ender som regl i sjov og ballade. Med mindre altså du stiller dig ned på Thai Corner og vifter med et par tusindkronsedler, så skal du self. nok få lov at betale. Og så er der de sydamerikanske, dem har jeg simpelthen aldrig haft en god oplevelse med i Europa - i Sydamerika derimod har det været det samme med fest tilgangen, der er endt i sjov og ballade...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår dig ikke helt Tyksak, må sige jeg er på nippen til at stille spørgsmål ved hvad du skriver... 

Du skriver her at du tjener mest og betaler osv... Men i et andet oplæg skriver du nedenstående:

Ja, overskriften siger det hele - er pt. studerende og pengene er knappe. Så leder efter den absolut billigste løsning på en anal oplevelse i København.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...