Hop til indhold

Recommended Posts

For nogle dage siden kaldte naturen atter, og jeg tog ud til DaisyClub og tog en time med Fyoko

https://daisyclub.dk/fyoko

Hun er lidt større end gennemsnittet hos DC, men superslank og fit. Billederne er af hende og taget på stedet.

Hun tog imod mig med et stort smil, og efter et hurtigt bad kastede vi os i armene på hinanden. Hun kysser dejligt, og virker som om hun har styr på det hele.

Vi sprang superfransk over, og gik direkte til sex i div. stillinger. En af dem er en favorit hos DC, hvor sengene har den perfekte højde til at lægge pigen ud til kanten, så man kan tage hende stående. På den måde kan man tage hende dejligt dybt, og lege med hendes bryster og kysse hende efter behag. Det fungerede perfekt med Fyoko.

Selvom hendes engelsk er begrænset,god fornemmelse af, hvad man vil, og hun er hurtig til at skifte stilling.

Efter første runde fik jeg noget massage, der ikke var helt oppe at ringe, men hun gik over til B2B massage, og fik mig ret hurtigt varmet op til en reprice med bla. en lang doggy tur..

Afsluttede med et bad, og et kys på munden, og gik derfra i højt humør og havde oplevet alt det jeg kom for ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...