Hop til indhold
holstebronx

Hannah i Struer - Et eksotisk besøg

Recommended Posts

For 2 weekender siden besøgte jeg Hannah i Struer.

Egentligt besøger jeg ikke udenlandske piger, men det var helligdage, så de danske piger i området holdt vist fri. Om de plejede deres jomfruelige dyder eller sad om det kolde frokostbord ved jeg ikke :lol: 

Når det nu skulle være "første gang", så var en brasiliansk pige bestemt positivt. Da jeg var barn var jeg mere genert, og fik ikke lige smigret mig ind på en brasiliansk pige i nabolaget som egentligt gerne ville i nærkontakt med mig, så nu skulle der tages revanche, sådan 20 år senere :huh:

Nå, aftalen var i stand så "point of no return" ! ... Døren blev åbnet af en flot solbrun pige, og vi får snakket høfligt til hinanden, når man nu er fremmede.

Fik aftalt de 45 minutter, pengene skiftede hænder og vi tog et hurtigt fælles bad, det var en varm dag. Derefter gik turen hen til sengen, hvor hun kom et eller andet væske på de rigtige steder, vist noget af det nye som skulle stimulere kvinden...jeg fik så hurtigt kvalitetskontrolleret smagen...det kunne have været være !

Vi var "En tur jorden rundt", men mest på det Sydamerikanske kontinent, som jeg godt kan lide, og egentligt også havde sagt til hende på forhånd :P og som en anden Roald Amundsen som i tidernes morgen var den første på Sydpolen, så var vi også forbi det kontinent :rolleyes:

En meget smilende, ligefrem og sød pige, som umiddelbart kan anbefales at besøge. Desværre var det et spontant besøg, udenfor mit egentlige budget, så der kommer nok ikke flere besøg.

Jeg kan så se at hun vist hopper videre til Odense, hvis vagtplanen passer.

http://www.sexpiger.dk/?id=5951

https://annoncelight.dk/showad/228868

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...