Hop til indhold
Guest Duni

Bedste thaimassage med fuld pakke i Thisted?

Recommended Posts

Guest Duni

Hvor får man bedste thaimassage med fuld pakke i og omkring Thisted? Massagen skal være blid og alder er ikke afgørende. Smil og indlevelse og mulighed for body2body er derimod vigtig for mig.

Håber at få et par gode bud :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Duni skrev, for 1 time siden:

Hvor får man bedste thaimassage med fuld pakke i og omkring Thisted? Massagen skal være blid og alder er ikke afgørende. Smil og indlevelse og mulighed for body2body er derimod vigtig for mig.

Håber at få et par gode bud :-)

 

Hej Duni.

Jeg har set følgende i EkstraBladet: Thamtim, Korsgade 10, Thisted, tlf. 8193 2124, der reklamerer med 2 Thaipiger. Jeg har talt med en af dem, evt. mutter selv, der oplyste, at pigerne begge giver den fulde pakke til 1.500 og er i sidste halvdel af 20.erne og slanke og smukke.

Jeg har endnu ikke selv været der p.g.a. af den lange køreafstand, men hvis du selv eller andre ved noget mere specifikt om pigerne hører jeg da gerne om det, da køreturen så ikke er det afgørende, men derimod udseende og behandlingen...

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duni
Aalborg skrev, for 11 timer siden:

Hej Duni.

Jeg har set følgende i EkstraBladet: Thamtim, Korsgade 10, Thisted, tlf. 8193 2124, der reklamerer med 2 Thaipiger. Jeg har talt med en af dem, evt. mutter selv, der oplyste, at pigerne begge giver den fulde pakke til 1.500 og er i sidste halvdel af 20.erne og slanke og smukke.

Jeg har endnu ikke selv været der p.g.a. af den lange køreafstand, men hvis du selv eller andre ved noget mere specifikt om pigerne hører jeg da gerne om det, da køreturen så ikke er det afgørende, men derimod udseende og behandlingen...

Tak "Aalborg" - jeg følte mig ikke helt sikker på værdien af et besøg, hvorfor jeg valgte 30 minutter hos "Lækker fræk" dansk pige/kvinde i Skive - https://annoncelight.dk/showad/227666 - hvilket gav fuld valuta for pengene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Duni

der står intet omkring hende i Skive på AL

kan fortælle at de er friske i Thisted. Prøvede den ene og hun gav BJ og massage for 600. Spurgte ind til hvad jeg skulle give for FP med dem begge og chefen sagde 1500 kr, men dendag havde hun det røde, så hun ville kun sutte. Tror jeg vender tilbage snart til en dobbelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...