Hop til indhold
CJ69

Tyskland, et sommereventyr: Frankfurt am Main Red Light District

Recommended Posts

Frankfurt Am Main Red Light District

Dette bliver Ganske kortfattet: Lad være – det er vist ikke det værd. Slet ikke når der er så mange FKK klubber i området.

Frankfurt Red Light området er delt i to: Den ene er hovedvejen ved Frankfurt Messe, Theodor-Heuss-Allee. Det er en 4 sporet vej der forbinder Frankfurt med motorvejen – parallelt med den er der snå stikveje der kører hele vejen langs den 4-sporet vej. Herinde i begge sider står der nogle øst-europæiske piger i varierende aldergrupper og størrelser. Der er ikke mange at komme efter. Da jeg var der kl. 2 om natten var der ca. 7 piger i alt fordelt over 4 km. strækning (2 km. i hver side). Der er formentligt flere tidligere på aftenen og bestemt flere når der er et stort messe arrangement. Prisen er 30 euro for en quicky med grundlæggende service, og dertil kommer alt det som er ekstra. Med de priser runder du hurtigt hvad en tur på en FKK eller blot et privat bordel koster. Lyder bestemt ikke til at være priserne værd – jeg prøvede heller ikke.

Andet område er mellem floden Main og hovedbanegården – distriktet hedder ”Bahnhofsviertel”. Stedet er pakket med barer, laufhauses, stripklubber, kebab butikker og anden fast food mv. Det minder på mange måder om Reeperbahn i Hamburg. Deruover er der gadeludere, lommetyve og pushere. Man bliver tilbudt alt, og stemningen kan til tider være ganske utryg, hvilket jeg aldrig har oplevet i Hamburg. Alle klubber har nogle som står og forsøger at hive dig ind mod betaling og luftige løfter om alt muligt. Det er tydeligt, at de lyver. De holder fast i en, spærrer vejen for en og er super aggressive. Deres hærde-brede dørmænd i baggrunden gør, at de kan slippe af sted med den slags adfærd. Mødte en sød gadepige, som jeg havde en snak med – hun fortalte mig ærligt omkring hvad man får og hvad priserne er. Alle klubber er – som jeg mistænkte – rip-off klubber. Her skal man bare holde sig væk. De fleste gadepiger i dette område var tyske men stofmisbrugere (ligesom hun desuden selv var). Gadepigerne gave en quicky – nogle havde slidte klubværelser i nærheden mens andre brugte en gade hvor folk kunne komme forbi (generelt var der mange folk). Første pris man altid blev tilbudt var 30 euro, men almindelig pris var 20 euro for hurtigt blæs og knald. Lauf Hauses variede fra pige til pige – nogle vil snyde dig, særligt som turist, men nogen gav en tur. Priserne her kendte hun ikke, men det lyder som de almindelige lauf hauses fra Kiel og Hamburg, hvor det også kan være hit-and-miss. Jeg gav hende 10 euro for hendes ærlighed, som gav stor indsigt og bekræftede nogle mistanker. Derudover forlod jeg stedet og jeg kommer aldrig tilbage. Min anbefaling: Bliv væk. Der er så mange steder omkring Frankfurt – der er ingen grund til at anvende disse steder her. De lever tydeligvis af at snyde forretningsfolk fra udlandet samt turister.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, den 5/6/2017 at 11:50:

De lever tydeligvis af at snyde forretningsfolk fra udlandet samt turister.

Ja, man undres altid over hvorfor folk prøver at snyde, når de ved at levere en ærlig service, kunne tiltrække langt flere kunder og tjene endnu mere + først og fremmest have det bedre med sig selv - men folk må være nemme at snyde og ikke vide bedre - så det er dejligt, vi med Eroguide kan oplyse folk og de steder, hvor man skal tage sig i agt - og ikke mindst om de steder, hvor man kan være mere sikker på ikke at blive bondefanget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, den ‎05‎-‎06‎-‎2017 at 11:50:

Frankfurt Am Main Red Light District

Dette bliver Ganske kortfattet: Lad være – det er vist ikke det værd. Slet ikke når der er så mange FKK klubber i området.

 

Og kortfattet er godt når det gælder advarsler. Tak CJ69 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den ‎25‎-‎06‎-‎2017 at 11:16:

Ja, man undres altid over hvorfor folk prøver at snyde, når de ved at levere en ærlig service, kunne tiltrække langt flere kunder og tjene endnu mere + først og fremmest have det bedre med sig selv - men folk må være nemme at snyde og ikke vide bedre - så det er dejligt, vi med Eroguide kan oplyse folk og de steder, hvor man skal tage sig i agt - og ikke mindst om de steder, hvor man kan være mere sikker på ikke at blive bondefanget.

Eroguide har garanteret reddet både penge, tid og energi for mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 5 timer siden:

Eroguide har garanteret reddet både penge, tid og energi for mig :P

Jeg har ihvertfald også minemeret min andel af dårlige oplevelser betydeligt pga. brødrene på Eroguide - og de gange, hvor jeg har haft en dårlig oplevelse og anmeldt det - er det også mit indtryk at det har sparet andre for dårlige oplevelser - så pigerne ved at de er nødt til at oppe sig for at kunne drive en anstændig forretning ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke helt tilslutte mig advarslen. Der kan findes mange gode oplevelser på laufhaus i kaiserstrasse og taunusstrasse. 

Std.pris er eur 30,-

men snak med pigerne hvad du kan få hvis du betaler extra. Så åbner sig ofte mange gode ydelser. 

Jeg har haft en del gode og enkelte top top oplevelser der. Men også dårlige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...