Hop til indhold
Jernsvinet

Fantasy Lounge uge 24

Recommended Posts

ras skrev, for 7 timer siden:

Jeg tænker at tage afsted i næste uge. Er det uge 24?

 

Nej, det bliver nok fra onsdag d. 14. til torsdag d. 15. juni - evt. kun torsdag - og så kun til Fantasy Lounge - ellers ville jeg tage Fantasy om onsdagen - og så en FKK (nok Harmony) om torsdagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bestemt mig til kun at tage en enkelt overnatning i Hamburg - og så kun at besøge Fantasy Lounge torsdag.
 

Nogen, der er interesseret i at mødes - evt. kan jeg tage passagerer med fra/til Flensburg - hvor jeg måske også vil finde lidt sjov ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 5/6/2017 at 01:55:

Er ved at planlægge en tur til Hamburg i uge 24 med besøg på bl.a. Fantasy - men nogen der har en up-date på åbningstiderne?

Her ser det nemlig ud til de stadig/igen åbner kl. 14

https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html

Hvis nogen er i tvivl om konceptet:

 

Så har jeg chekket åbningstiderne på Fantacy Lounge telefonisk. Fredag og lørdag 14.00 til 04.00 Alle andre dage 14.00 til 01.00

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 9/6/2017 at 17:34:

Så har jeg chekket åbningstiderne på Fantacy Lounge telefonisk. Fredag og lørdag 14.00 til 04.00 Alle andre dage 14.00 til 01.00

Det lyder godt  - så kan man nå at få brændt krudtet af, inden det vælter ind med fremmedarbejdere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnieT skrev, for 5 timer siden:

Hvilken ugedag og tidspunkt er det bedst at besøge Fantasy?

Mit bud vil være at det et bedst at komme så tidligt på dagen som muligt. Og det er nok også bedst ikke at komme på en fredag eller lørdag. Da det typisk er de dage der er mest run på i klubberne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 23 minutter siden:

Mit bud vil være at det et bedst at komme så tidligt på dagen som muligt. Og det er nok også bedst ikke at komme på en fredag eller lørdag. Da det typisk er de dage der er mest run på i klubberne.

Ofte har jeg på Fantasy oplevet at der nok kommer en del ved åbningstid - men de siver så også hurtigt hjem til konen, så der mellem kl. 17 - 22 er mere roligt og jeg har flere gange oplevet nærmest at være ene hane i kurven - så er det at man kan få op til 10 ture, selvom det faktisk er mere interessant, når man skal konkurrere lidt om pigerne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Det lyder godt  - så kan man nå at få brændt krudtet af, inden det vælter ind med fremmedarbejdere ;-)

ØHH, er pigerne ikke fremmedarbejdere? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 2 timer siden:

ØHH, er pigerne ikke fremmedarbejdere? :D

Jo - mange af pigerne er fra østeuropa, ligesom gæsterne - lidt ligesom de jyske glædespiger, der tager til hovedstaden og opsøges af håndværkere fra jylland ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...