Dabah 4 Skrevet 4. Juni, 2017 Nu har jeg set på pigerne i flere bordeller i Kbh, primært danske og deres billeder på nettet. Og jeg kommer frem til at alt for mange piger har den krop som hedder petite, og den er fandme klam og se på! En kvinde krop har altid været med former og stor barn, og så kommer de her petite modeller ind i billedet. Spis noget mad piger ingen mand gider knogler. Fy for satan. Og ja en kvinde må fandme gerne veje over 60 kg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1672 Skrevet 4. Juni, 2017 Troll? Hvis ikke, så hver mand sin smag - jeg elsker petite kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 5. Juni, 2017 Dabah skrev, for 5 timer siden: Og ja en kvinde må fandme gerne veje over 60 kg. Over 40 kg må hun oss veje, det skal du ik bestemme! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2758 Skrevet 5. Juni, 2017 Dabah skrev, for 5 timer siden: Nu har jeg set på pigerne i flere bordeller i Kbh, primært danske og deres billeder på nettet. Og jeg kommer frem til at alt for mange piger har den krop som hedder petite, og den er fandme klam og se på! En kvinde krop har altid været med former og stor barn, og så kommer de her petite modeller ind i billedet. Spis noget mad piger ingen mand gider knogler. Fy for satan. Og ja en kvinde må fandme gerne veje over 60 kg. kunne du ikke have, formuleret det mere sobert ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 5. Juni, 2017 Til orientering: Hvis man ikke evner andet sprogbrug end det @Dabah ligger for dagen, så er man ikke velkommen herinde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 6. Juni, 2017 Man har vel lov at se ud som man gør eller har lyst til? der er heldigvis nogen til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. Juni, 2017 Nye brugere Folk er forskellige ligesom lyster er. Du lyder ikke så gammel, men du vil forhåbentlig få udvidet din horisont med tiden. God dag Kh Maii Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg