Hop til indhold
Dabah

Kvindekroppen

Recommended Posts

Nu har jeg set på pigerne i flere bordeller i Kbh, primært danske og deres billeder på nettet. Og jeg kommer frem til at alt for mange piger har den krop som hedder petite, og den er fandme klam og se på! En kvinde krop har altid været med former og stor barn, og så kommer de her petite modeller ind i billedet. Spis noget mad piger ingen mand gider knogler. Fy for satan.  Og ja en kvinde må fandme gerne veje over 60 kg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dabah skrev, for 5 timer siden:

Og ja en kvinde må fandme gerne veje over 60 kg.

Over 40 kg må hun oss veje, det skal du ik bestemme! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dabah skrev, for 5 timer siden:

Nu har jeg set på pigerne i flere bordeller i Kbh, primært danske og deres billeder på nettet. Og jeg kommer frem til at alt for mange piger har den krop som hedder petite, og den er fandme klam og se på! En kvinde krop har altid været med former og stor barn, og så kommer de her petite modeller ind i billedet. Spis noget mad piger ingen mand gider knogler. Fy for satan.  Og ja en kvinde må fandme gerne veje over 60 kg.

kunne du ikke have, formuleret det mere sobert ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Nye brugere :rolleyes:

Folk er forskellige ligesom lyster er. Du lyder ikke så gammel, men du vil forhåbentlig få udvidet din horisont med tiden. God dag :) 

Kh Maii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...