Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på en lille tur til Milano og kom til at kede mig så jeg gik på nettet for at finde lidt f.... , faldt over en annongse vedr Tantra massage ? 

Jeg kunne godt tænke mig at prøve det og var klar til lidt eventyr , ringe op og snakke med en sød dame som fortalte at hun havde åben og vi kunne lave en aftale om 1 time , hun returnere adressen på mobilen og adressen blev lagt på gps og afsted til fods rundt i de dejlige gade , det var lidt svær og finde og det ligne et ganske alm. Bolig komplex med lejligheder 

jeg trykke på intercom og blev lukket ind og ind i elevatoren og op på 2 sal , her mødte der mig en rigti fin massør , jeg vil tro omkring de 3 og lidt former , sådan en rigtig lille frækkert , hun fik mig ind i værelset og vi havde jo aftalt 1 time massage , jeg skulle lægge alt tøjet på en bænk og så kom hun ind med lidt kold vand 

da hun kom ind var hun pakket ind i et stort håndklæde og dæmpe lyset , sådan man lige kunne se og heller ikke mere , en rigtig lille frækkert jeg blev lagt om på maven og med hagen ned i puden , hun satte sig så forand mig og begyndte at massere skiller og arme og da jeg åbne øjnene så i tusmørket de sødeste små skamlæbet 2 cm fra min næse , 

hun massere mig godt og grundig over hele kroppen med sig selv og det var både dejlig og godt , da jun så satte sig ned imellem mine ben begyndte festen ellers med olie i lange baner og hun massere mig røvhuld og pik og nosser som aldrig før , og hun blev ved og jeg tænker bare på at vende mig for så hårdt trykke det ned i madrassen , hold kæft hvor var det dejlig , 

efter 15 min tror jeg nok skulle jeg vende mig og så begyndte festen ellers igen med massage og olie , jeg har nok aldrig været så hård og stolt nogen sinde , hun forstod at holde den kørene lige på grænsen , til sidst var hun så sød at massere nosser og pludselig kunne jeg mærke hvordan jeg gled lige så stille op forbi hendes fisse uden at komme ind , hun trykke pikken mid fissen imens hun trukke pikken imod fissen , det var bare fantastisk , jeg kom med et stille suk og trode at festen var forbi ?  Så mærkede jeg en velkendt følelse af en tunge er roterer omkring pikhovedet og pludselig kikke jeg ned og så at hun i et sug havde taget min pik til roden og jeg følte at jeg var langt nede i halsen på hende imens hun smilede med øjnene til mig , der kom jeg med et brag igen og alle de spendinger hun havd fået masseret vær var tilbag , aldrig har jeg fået en sådan orgasme , som nosserer var tomme 

hun grine og spurgte om jeg ville låne bruseren og jeg vakled ud under den linkene bruser og kom til at se ned og den stod forsat som en pæl ? Imens jeg stod og Sinne mig kom hin ind i bruseren og vaskede mig på ryggen og mine ben rystede lidt , pludselig mærke jeg at hun var igang med at vaske min pik imens hun stod bag mig , jeg stod bare og nød det , jeg vendte mig om og trykke hende tæt ind til mig imens hun stod og spille min pik af stille og rolig , hun smiled og spurgte om det havd været dejlig ?... ja det havde været aldeles dejlig , hin grine og bad mig vente lidt under bruseren , hun kom tilbage efter 2 min forsat helt nøgen , hun tog fat om den nyvaske pik tørre den lidt af for vand og sæbe og rulle så med et snuptag et kondom på og bøje sig ned over badekaret og spredte ballerne og lod mig kikke på hvad jeg trode skulle havde været mit livs fisse tur ?. Men men , hun tog fat med hånden og satte den til verdens sødeste lille røde røvhuld som hun havde forsmurt med godt med olie , aldrig har jeg kneppet en som hende , jeg var nu på vej for 3 gang og knippede hende som det var det sidste jeg skulle her i livet , jeg mistede total kontrollen og kom igen langt oppe i hendes røv , jeg lagte som et død mand på gulve og hin satte sig over skrev på min mave og med et frækt smil spurte om det havde været godt ?... jeg kunne kun nikke og smile , da jeg kom på bene og blev tørret , kom ind til midt tøj kom hun smilene ind og spurgte om hun skulle bestille en taxi for hun synes jeg skulle tage tilbage på hotellet og sove . Hun fulgte mig til døren og takke for besøget ? , da jeg kom ned på gaden igen hold der en taxa og vendte , den varme sol og temperaturen ramte mig som en hammer , jeg kom hjem over de bankene brosten og ind på mit hotel hvor jeg bare smed mig på sengen og sov fra sen eftermiddag til næste morgen kl 8 , , jeg har aldrig og vil nok heller aldrig få så god sex merer men det var samtlige 160 euro vær og hvis det så havde koste 10 gange så meget var det hver en øre vær , kunne nemt lokkes til Milano igen bare for en ny omgang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vigen2b

Fed oplevelse du havde der :rolleyes: 

jeg står og skal til Milano, så tænkte at prøve om jeg kunne være ligeså heldig. Men når jeg søger på Tantra Milano kommer der flere hints op.

Det tætteste jeg kommer på "Tantra center" er dette link http://massaggitantra.advitaly.it er det hos hende du har været på besøg? Hvis ikke gider du så at evt. smide et link til den rigtige side?

Siden her er kun på Italiensk, talte hun engelsk der hvor du var på besøg?

På forhånd tak.

Redigeret af BigBang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...