Hop til indhold

Sms til pigerene

Featured Replies

Skrevet

Hej nogen det ved hvorfor pigerene ikke svare på sms selv om man skrivet  på engelsk.  Nogle enkelte gør men mange gør  ikke ??? 

Skrevet

De gider vel ikke svare på SMS'er. Ring til dem hvis du er seriøs!

Skrevet

Det er der jo ikke nogen der kan svare på. Men som Vestegnen skrive, så ring istedet. Og tages telefonen ej heller efter et par forsøg, så kan det hele vist være lige meget

Skrevet

Hvis pigerne skriver i annoncen, at de gerne svarer på SMS, så forventer jeg det... Men opkald er 100% det bedste - så kan man også høre de engelske egenskaber...

Skrevet
TheVoice skrev, for 33 minutter siden:

Det er der jo ikke nogen der kan svare på. Men som Vestegnen skrive, så ring istedet. Og tages telefonen ej heller efter et par forsøg, så kan det hele vist være lige meget

Arh. Vi forventer vel ikke at hun svarer telefonen, hvis hun ligger og guffer gren :-) på en anden kunde. 

Skrevet
Lars Boca skrev, for 4 minutter siden:

Arh. Vi forventer vel ikke at hun svarer telefonen, hvis hun ligger og guffer gren :-) på en anden kunde. 

Hun kunne i det mindste svare på en sms imens. 

Skrevet
DETH skrev, Lige nu:

Hun kunne i det mindste svare på en sms imens. 

Haha.  

Skrevet
Lars Boca skrev, for 2 minutter siden:

Haha.  

Nu er de jo så stolte af deres evne til at multitaske. 

Skrevet
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Nu er de jo så stolte af deres evne til at multitaske. 

Ja. Haha

Men hun skal ikke multitaske, hvis hun ligger med min stav i munden :-) 

Skrevet
Lars Boca skrev, for 5 minutter siden:

Pokkers svært at snakke med mad i munden:D og uhøfligt.

Jeg acceptere at de sender en enkel sober sms når jeg har travlt at jeg skal kontakte dem når jeg er ledig, alt andet forsvinder i mængden. 

Hvis du har spamet pigen med sms'er og hun ikke er til det kan det jo sagten være at du er blacklistet som useriøs.

Det kan jo også være at pigen holder fri og derfor ikke svare dig.

Skrevet

Hvis der står de kan svare på SMS så skriver jeg ellers ringer jeg

Skrevet

De har måske ikke tid..... så må du jo undværre den kunde :wub:

Skrevet
Cadilac skrev, den ‎04‎-‎06‎-‎2017 at 16:11:

Hej nogen det ved hvorfor pigerene ikke svare på sms selv om man skrivet  på engelsk.  Nogle enkelte gør men mange gør  ikke ??? 

Jeg ved ikke hvilket teleselskab du har, men jeg kan informere alle læsere om. At hvis du har Yousee/TDC abonnement kan du IKKE modtage sms'er fra Lycamobile. Jeg har selv en backup telefon fra Lycamobile, og har tjekket det uadskillelige gange. Rigtig mange piger bruger Lycamobile taletidskort, så det er derfor du ikke modtager sms'er.

Angath

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.