Hop til indhold
Cadilac

Sms til pigerene

Recommended Posts

 

Hej nogen det ved hvorfor pigerene ikke svare på sms selv om man skrivet  på engelsk.  Nogle enkelte gør men mange gør  ikke ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

De gider vel ikke svare på SMS'er. Ring til dem hvis du er seriøs!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der jo ikke nogen der kan svare på. Men som Vestegnen skrive, så ring istedet. Og tages telefonen ej heller efter et par forsøg, så kan det hele vist være lige meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

Hvis pigerne skriver i annoncen, at de gerne svarer på SMS, så forventer jeg det... Men opkald er 100% det bedste - så kan man også høre de engelske egenskaber...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, for 33 minutter siden:

Det er der jo ikke nogen der kan svare på. Men som Vestegnen skrive, så ring istedet. Og tages telefonen ej heller efter et par forsøg, så kan det hele vist være lige meget

Arh. Vi forventer vel ikke at hun svarer telefonen, hvis hun ligger og guffer gren :-) på en anden kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 minutter siden:

Arh. Vi forventer vel ikke at hun svarer telefonen, hvis hun ligger og guffer gren :-) på en anden kunde. 

Hun kunne i det mindste svare på en sms imens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, Lige nu:

Hun kunne i det mindste svare på en sms imens. 

Haha.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 minutter siden:

Haha.  

Nu er de jo så stolte af deres evne til at multitaske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Nu er de jo så stolte af deres evne til at multitaske. 

Ja. Haha

Men hun skal ikke multitaske, hvis hun ligger med min stav i munden :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 5 minutter siden:

Arh. Vi forventer vel ikke at hun svarer telefonen, hvis hun ligger og guffer gren :-) på en anden kunde. 

Pokkers svært at snakke med mad i munden:D og uhøfligt.

 Jeg acceptere at de sender en enkel sober sms når jeg har travlt at jeg skal kontakte dem når jeg er ledig, alt andet forsvinder i mængden. 

Hvis du har spamet pigen med sms'er og hun ikke er til det kan det jo sagten være at du er blacklistet som useriøs.

Det kan jo også være at pigen holder fri og derfor ikke svare dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath
Cadilac skrev, den ‎04‎-‎06‎-‎2017 at 16:11:
 

Hej nogen det ved hvorfor pigerene ikke svare på sms selv om man skrivet  på engelsk.  Nogle enkelte gør men mange gør  ikke ??? 

Jeg ved ikke hvilket teleselskab du har, men jeg kan informere alle læsere om. At hvis du har Yousee/TDC abonnement kan du IKKE modtage sms'er fra Lycamobile. Jeg har selv en backup telefon fra Lycamobile, og har tjekket det uadskillelige gange. Rigtig mange piger bruger Lycamobile taletidskort, så det er derfor du ikke modtager sms'er.

 

Angath

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...