Hop til indhold
Arrow2015

"Spanske Camilla" i Hobro

Recommended Posts

Det her billede kunne jeg ikke stå for. Eller rette jeg ville gerne stå for originalen (undskyld mit ubehjælpelige forsøg på at være morsom). Misterbig havde været der.

Et lækkert og charmerende og veludrustet stykke kvindfolk. Det måtte prøves. 

Det nederste hoved havde overtaget kommandoen. Når noget ser for godt ud til at værre sandt så er det også ofte.

Jeg ved ikke hvem Mr. Big har besøgt. Jeg mødte i hvert tilfælde ikke hende her i døren, Mit forsæt er at gå når billede og virkelighed ikke passer sammen, I hvert tilfælde når billedet lover noget, der overhovedet ikke bliver opfyldt i virkeligheden, men det nederste hoved havde overtaget kontrollen. Jeg troede ellers, at jeg en ældre herre, der nærmer sig de 70 år i alle situationer kan bevare en rationel tænkning, men jeg var så tændt, at jeg gik med hende op ad hønsestien til 1.sal, hvor arbejdsværelset var. Oplevelsen var ikke noget at skrive om, så det vil jeg ikke gøre.

@deralte Vores politik herinde er at vi ikke tillader at man bruger pigernes billeder i anmeldelser/efterlysninger!

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...