Hop til indhold
GBFyn

Gang bang på Midtfyn onsdag den 14. juni fra kl. 11.00 – kl. 13.00

Recommended Posts

Vi prøver igen.......

Super fræk og sexet 41 årig MILF med flotte 80D bryster og frække intimpiercinger tilbyder sin lækre krop til gang bang!!


Vi måtte desværre aflyse første gang, men da der har været mange, som har opfordret os til at prøve igen, så gør vi selvfølgelig det.

Alle huller er til rådighed, og hun ønsker at de bruges!! Alt sex er naturligvis med kondom, men hun sutter meget gerne uden og man må sprøjte over alt på hende – også i munden (hun sluger dog ikke).

Det vil foregå i lækre diskrete lokaler på Midtfyn, hvor der er adgang til badefaciliteter.

 

Prisen for begge timer er bare 800 kr. + tillæg på 150 kr. for leje af lokaler. Altså bare 950 kr. for 2 timers intens sexoplevelse, hvor du må komme alle de gange, som du har lyst til og magter. Og med garanti for at du går derfra helt tømt og tilfredsstillet

 

Tilmelding senest mandag den 12. juni. Skriv meget gerne vil om dig selv (alder, højde, vægt, erfaring med GB osv.).


Kære mænd!! Vi er yderst seriøse omkring dette og beder også om, at I er det. Tanken om et GB er fræk og kan tænde næsten alle - men hvis ikke du har modet til at deltage, så lad venligst være med at spilde vores tid.

 

For yderligere oplysninger og tilmelding: [email protected]

20170507_110149.jpg

IMG_0322.jpg

IMG_0456.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damm...

havde det bare været i aftentimerne.. så havde jeg tilmeldt mig med det samme :shock:

øv øv øv

 

må se om jeg kan få det til at lade sig gøre på en eller anden måde... hun ser super dejlig ud..

fandeme ærgerligt hvis jeg må lade muligheden smutte...

 

håber under alle omstændigheder at i denne gang vil få en super oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Pløkken Jeg håber, at du kan finde en løsning, så du kan deltage. Vi er fast besluttet på, at vi gennemfører uanset antal tilmeldinger denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg erkender at havde jeg mønterne til det, så var jeg en af de fyre som glædeligt troppede op og deltog..For jeg ved at med de mange useriøse fyre som melder sig til og udebliver på dagen, fordi de sikkert finder det ret så ophidsende og skrive at de gerne vil med..og så rive sig i elastikken over hvor ophidsende det, så ville jeg få 2 skønne timer sammen med den hapserlaps..tænk sig at bruge 2 lækre timer i selskab med hende..Helt alene..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her en lille uge før kan jeg oplyse, at der er 6 bekræftede tilmeldinger samt nogle stykker, der lige skal have tingene til at passe sammen.

Vi er dog helt opmærksomme på, at der selvfølgelig kan komme afbud, men GB'et gennemføres 100 % sikkert!! Om der så kun kommer én mand udover os selv, så skal der sexes - og det vil der blive :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er nu oppe på 9 deltagere og de har fået mailet alle de praktiske oplysninger.

Vi holder dog stadig åbent for tilmeldinger, så har du lyst til et par super frække timer på onsdag til en særdeles fornuftig pris, så skriv endelig til: [email protected]

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de store tilmelderfelt er der måske en chance for at I gentager succesen, så man eventuelt kunne deltage en anden gang, hvis man er forhindret på onsdag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Øvøv havde det bare været i trekantsområdet også en søndag elller mandag formiddag:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter mit første GB. Hvilken oplevelse og HVILKEN pige.

super fræk og med på alle vores forslag. Alt foregik i hyggelige omgivelser og i godt humør.

jeg vil ikke komme med detaljer men kan blot sige at I bør være misundelige :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Keiro Tak for de pæne ord :)

Vi havde nogle super dejlige timer og I fire mænd, som var mødt op, sørgede hver på jeres måde for, at det blev en kanonoplevelse for Linda. Det var frækt, hyggeligt og med godt humør - præcis som vi havde håbet på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 6/6/2017 at 13:19:

Jeg har tilmeldt mig og derfor kommer jeg også Man skal overholde det man lover

Men hvor blev DU af ? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, for 5 timer siden:

Men hvor blev DU af ? ;-)

Bil defekt og gav besked til arrangøren 

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære GBFyn..

Du ved selv hvorfor jeg af gode grunde ikke kunne deltage, men næste gang, der kan du 200% regne med min deltagelse. 

Nu kan min Peugeot ikke gå i stykker, men skulle det ske, så hopper jeg med stor glæde op på cyklen og suser til midtfyn og jeg skal gøre mit for at jeg har en følgelvogn med mig med andre deltager. Gider sgu ikke de fyre som melder sig til og udebliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Fyn67 den knajt jeg har kendskab til, han har deltaget i en del GangBang, så han burde være reel når han tilmelder sig. Men opstår der tumult når andre personer som bruger ens nick til at skade andre, hvilket sker ofte, så kan jeg godt se det bliver tricky.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...