Hop til indhold
Guest mature man

Anmeldelser fra det øvrige udland - nyt subforum

Recommended Posts

Guest mature man

Der er efterhånden rigtige mange tråde som omhandler Thailand.

Måske var det en ide at Thailand skulle have sit eget subforum som Tyskland.

Bare på første side af “Anmeldelser fra det øvrige udland” er ca. en tredjedel af trådene om Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hehehe Så thai'erne skal have ( endnu ) et forum - men de Danske skal blandes sammen med de udenlandske.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Lyder som en god ide....er da et område der er i kraftig udvikling, og derved også en stigende efterspørgsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Hehehe Så thai'erne skal have ( endnu ) et forum - men de Danske skal blandes sammen med de udenlandske.....

:D:D:D:D

hvorfor skulle man da også interessere sig for Danske piger i Danmark?? Hehe 

P.S hvis det ikke skinner igennem i ovenstående, synes jeg det er en god ide med et dk pige forum. Der er mange som vægter dk piger fremfor eksempelvis rumbul piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Enig med den liderliges Post Scriptum. Jag tar till Danmark för att hygge med Danska piger och kanske även Thai, eftersom en del av Thaihyggen är mig förbjuden i Sverige.

De övriga intresserar mig inte. Varför det?  

Under alla år jag besökt Danska piger på etablerade kliniker har jag ännu inte upplevt några större besvikelser.  Jag har inte haft riktigt samma framgång med Thai, men vet numera till vilka kliniker/piger jag skall gå.

Jag är helt likgiltig för piger från östeuropa, liksom för Italienska GP som inte förstår ett ord Italienska, och så vidare - ni förstår säkert vad jag menar...

Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 1 time siden:

 

Jag är helt likgiltig för piger från östeuropa, liksom för Italienska GP som inte förstår ett ord Italienska, och så vidare - ni förstår säkert vad jag menar...

Lille

Det er sq da også pisse træls at folk kommer og vil tale italiensk når man er taget til Danmark :D:D:D:D 

Spøj til side ;) 

Folk kan ikke engang finde de rigtige fora sådan som det er nu. Hvordan skal det så ikke gå hvis der bliver oprettet endnu flere? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 10 timer siden:

Det er sq da også pisse træls at folk kommer og vil tale italiensk når man er taget til Danmark :D:D:D:D 

Spøj til side ;) 

Folk kan ikke engang finde de rigtige fora sådan som det er nu. Hvordan skal det så ikke gå hvis der bliver oprettet endnu flere? :huh:

Haha :D kan en efterlysning nu ikke få lov at ligge i hyggesnak længere?! :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Prinz skrev, for 11 timer siden:

Folk kan ikke engang finde de rigtige fora sådan som det er nu. Hvordan skal det så ikke gå hvis der bliver oprettet endnu flere? :huh:

Nu skall Lille vara elak....    Om man inte har den intellekuella förmågan att placera sin efterlysning i rätt forum, har man nog inte förutsättningar att lyckas med ett Gudindebesök heller - om man nu ens finner någon.

 

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Haha :D kan en efterlysning nu ikke få lov at ligge i hyggesnak længere?! :mellow:

Mon ikke du kan få lov, hvis du tager ud til ledvogterhuset og babber lidt gren mens han passer bommene? :D 

Er det ikke i dit nabolag han holder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Mon ikke du kan få lov, hvis du tager ud til ledvogterhuset og babber lidt gren mens han passer bommene? :D 

Er det ikke i dit nabolag han holder til?

Jeg er ikke til mænd...men du lyder til, at du har lidt erfaring på det punkt :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er ikke til mænd...men du lyder til, at du har lidt erfaring på det punkt :D 

Min erfaring begrænser sig til min egen diller, og den er ikke lang nok til at jeg kan nå og babbe den :( 

Vi må hellere undlade videre afsporing ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Trinetease skrev, for 21 timer siden:

Hehehe Så thai'erne skal have ( endnu ) et forum - men de Danske skal blandes sammen med de udenlandske.....

Jeg opfatter naturligvis ikke dit indlæg som noget med sure rønnebær :P

Men i øvrigt er jeg faktisk enig med dig – en “dansk” og “udenlandsk” opdeling ville være fint, der er jo mange som foretrækker “køb dansk” modellen – og andre som bare vil være sammen med en dejlig pige uanset nationaliteten. :wub:

Mit forslag gik udelukkende på at der er en ret stor del af indlæggene i det pågældende meget “brede” forum omhandler Thailand og man kunne gøre mange ting lettere med en mere klar opdeling at tingene (tænk hvis vi ikke havde indholdsfortegnelse i en lærebog eller manual) – og var tvunget til at læse 200 sider inden vi kom til det som vi ønskede oplysning om. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Prinz skrev, for 14 timer siden:

Folk kan ikke engang finde de rigtige fora sådan som det er nu. Hvordan skal det så ikke gå hvis der bliver oprettet endnu flere? :huh:

Jeg syndes faktisk ikke det er så stort et problem med mindre man fokuserer meget på det – tænk nogle gange på at glasset kan være halv fuld i stedet for halv tomt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...