Hop til indhold
lfl

snydt i Vejgaard

Recommended Posts

Havde muligheden og besluttede mig for at opfylde en drøm om to piger. Jeg prøvede at ringe rundt og fik til sidst en aftale i stand hos de polske piger i Vejgaard på deres nye sted. Normalt går jeg efter danske piger, men besluttede mig for at fravige dette princip en enkelt gang. Det skulle jeg ikke have gjort.

Jeg blev vist ind på værelset og fik aftalt en halv time med to piger. De satte sig på sengen og bad mig ligge mig mellem dem. Den ene begynde at kæle for kalorius og den rejste sig og hun gav mig gummi på og suttede lidt. Så tog den anden over og gav en god deepthtoat. Det var så også det. Jeg måtte knap nok røre ved pigerne. Jeg spurgte om jeg måtte slikke dem, og fik et bestemt NO. Samme svar på spørgsmålet om jeg ikke skulle have sex, jeg blev derimod bedt om at gøre mig færdig. 

Hele tiden snakkede de sammen på polsk. Jeg kunne godt mærke at det var så det jeg kunne få for mine surt tjente penge. Jeg gjorde mig færdig og klædte mig på og forlod stedet unde at sige ret ord og for ALDRIG at komme igen.

Jeg skulle nok have været lidt mere tålmodig og fået et aftale hos et par danske piger.

Jeg ligger ikke et link op, da jeg ikke helt fik fat i pigernes navne.

Redigeret af lfl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er lidt øv, med sådan en oplevelse.  Hvordan virkede pigerne da du kom?    Tænker om de var smilene,  glade eller ...  Jeg har besøgt en del polske piger, der har varet indlevende og berøringsvillig, og har haft mange dejlige oplevelser, men også nogle hvor jeg er blevet skuffet, det er alle nationaliteter, hvor jeg har oplevet det. bare forsøg igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De virkede søde i starten, men da jeg havde betalt var det som om jeg bare skulle "overstås" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lfl skrev, for 36 minutter siden:

De virkede søde i starten, men da jeg havde betalt var det som om jeg bare skulle "overstås" 

Hej har du ikke et link til stedet hvor du besøgte de piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver pige har sin egen annonce, og da jeg ikke fik ordentlig fat i navnene vil jeg ikke linke for at undgå at det er den forkerte pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hobro1234

Hvis du ikke kan sætte link ind, kan du så be- eller afkræfte om det er på H. C. Andersensvej? - der er jo en del steder i Aalborg med polske piger,

Så kommer vi andre ikke til at tage samme skuffende tur.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...