Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er så småt igang med at planlægge entur til Pattaya april 2018 1 måned i den fedeste by! 

Har været der 9 gange tidligere og tænkte om der er nogen der nu kansige de også skal afsted der omkring! 

Skrevet

Muligvis....er det planen du vil opleve songkran, eller er det bare tilfældigt at du vælger April??

Skrevet
  • Author

Skal opleve Sonkran denne gang har desværre ikke oplevet den tidligere og nyde hvad Pattaya ellers har at byde på 

Skrevet
Midtjyderne skrev, den 6/3/2017 at 21:00:

Jeg er så småt igang med at planlægge entur til Pattaya april 2018 1 måned i den fedeste by! 

Har været der 9 gange tidligere og tænkte om der er nogen der nu kansige de også skal afsted der omkring! 

Jeg skal til Pattaya i april i 3 el. 4 uger

• 1 month later...
Skrevet

Jeg skal også derned deromkring (i 3 uger til en måned).

Skrevet

Fedt hvis man er en gruppe. I steder for alle de single beretninger man har set. Jeg planlagger gerne for at komme med.

Skrevet
  • Author

Jeg har fået det på plads nu 

Ankommer d.9/4 og skal efter planen være der til 30/4 måske med en tur til huahin og Bangkok nu ser vi 

kunne være sjovt at møde nogen af jer som også kommer til Pattaya i den periode måske over en øl eller lignende  

Skrevet

Ja man kan komme hurtigt over vandet fra Pattaya til hua hin. Vi modes vel snart til noget gb I vejle, hvis vi ved hvem der er hvem?

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Planlægger at tage afsted til Pattaya i perioden 8. - 20. april 2018 for første gang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.