skipperfraek 5 Skrevet 3. Juni, 2017 (edited) nogen der har prøvet hende her fra nykøbing ?...jeg skal snart den vej og faldt lige over hendes annonce ...:) https://annoncelight.dk/showad/212988 Redigeret 3. Juni, 2017 af skipperfraek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 3. Juni, 2017 (edited) Kan se den er blevet flyttet Redigeret 3. Juni, 2017 af nuhok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skipperfraek 5 Skrevet 3. Juni, 2017 hvad er blevet flyttet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 4. Juni, 2017 Tråden lå under anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 4. Juni, 2017 Hun hed Dakota før derinde. Har snakket med hende i tlf og hun taler ikk aå godt dansk. Gætter på øst europæer, og det jeg ikk så meget før så jeg gjorde ikk mere ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skipperfraek 5 Skrevet 5. Juni, 2017 jeg har kun sms med hende men lagde godt mærke til hendes stave måde...hmm men må vel prøve så kan jeg også smide en anmeldse op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nipsis 15 Skrevet 9. Juli, 2018 Jeg har besøgt hende for et par år siden. Hun er ikke til yndgere mænd, men hun kan lokkes. Der ikke noget specielt ved hende. Hun lagde sig ned på sengen, så gik vi igang. Klassik mormor sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varm_tunge 2 Skrevet 13. Juli, 2018 hun er en moden pols kvinde, det eneste positive jeg kan sige om hende er at hun får nogle vilde sprøjte orgasmer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg