Hop til indhold
Obex

Flatrate?

Recommended Posts

Hej kære medlemmer.

Da jeg skal til Hamborg på onsdag, overvejer jeg at tage forbi flat99. Har læst at der er "ta selv" og man kan vælge hvem man vil også længe man vil for 99,- euro. Kan det passe? Altså skal man kun betale de 99 også kan man være sammen med alle de piger man har lyst til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar gutter. Det vil altså sige, at jeg kan være sammen med dem jeg vil for 99,- euro - hvis jeg ikke har misforstået det. Beklager at jeg spørger igen, vil bare ikke stå i en akavet situation hvor jeg betaler 99,- også betaler yderligere pr knald og pige. Og er det evt. Muligt at være sammen med en pige mere end en gang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Obex skrev, for 23 timer siden:

Tak for jeres svar gutter. Det vil altså sige, at jeg kan være sammen med dem jeg vil for 99,- euro - hvis jeg ikke har misforstået det. Beklager at jeg spørger igen, vil bare ikke stå i en akavet situation hvor jeg betaler 99,- også betaler yderligere pr knald og pige. Og er det evt. Muligt at være sammen med en pige mere end en gang? 

Nu har jeg ikke prøvet flatt om onsdagen på flatt99 - men har i en beretning herinde læst at pigerne gerne vil lave opsalg - og også som jeg ellers kender dem, omend jeg på Flatt99, især har holdt mig til Milena. Så skal du nok regne med at have spenderbukserne noget mere på, får at få en god service og at pigerne er interesserede i at være sammen med dig. Desuden skal du også betale for drikkevarer - så du vil nok være bedre - og især som novice ud i det segment - få mere ud af at tage direkte til bl.a. FKK Harmony eller FKK Atmos og få virkelig kvalitet, hygge og god atmosfære incl. mad og drikke for de samme penge.

Men vil du nøjes med kun at betale € 100,- uden at blive presset til opsalg for at få en anstændig service og uden at betale extra for mad og drikke - så er det Fantasy Lounge på Kronsaalsweg i Stellingen  http://fantasy-lounge.de/location/  du skal besøge ;-)

Mht. at være sammen med den samme pige flere gange på flattrate - så er det normalt ikke noget du skal regne med - men det er dejligt at have gjort et godt indtryk, så pigerne kan huske en - og gerne vil være sammen med en næste gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for dit lange indlæg Jernsvinet 

 Nu er jeg blevet lidt klogere på det område. Jeg har været ved mange bordeller, i Tyskland har det primært været ved Kiel. Nu da jeg alligevel skal til Hamburg, vil jeg gerne have udforsket flatrate universet. 

Jeg er selvfølgelig interesseret i at komme af med så få euro som muligt. Det med opsalg er grænseløst irriterende. 

Det fantasy lounge lyder ret fornuftig i din beskrivelse. Er det samme regler - man betaler de 100 euro og så kan man ellers være sammen med de piger man kan klare? Og hvis ja - hvordan er udvalget så? Jeg læste noget med, at man giver 50 for at komme ind også 50 til en pige. Vil det sige, at man giver 50,- for hver Knald?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Obex skrev, den 5/6/2017 at 11:08:

Jeg læste noget med, at man giver 50 for at komme ind også 50 til en pige. Vil det sige, at man giver 50,- for hver Knald?

Nej, du giver kun € 50,- til den første pige, du snakker med/møder, når du komme ind til baren for at få det armbånd, de piger du inviterer/inviterer dig med ovenpå, kan notere et bogstav/tegn på, så de/og du selv kan holde lidt styr på hvor mange og hvem du har været sammen med ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 25/6/2017 at 11:26:

Nej, du giver kun € 50,- til den første pige, du snakker med/møder, når du komme ind til baren for at få det armbånd, de piger du inviterer/inviterer dig med ovenpå, kan notere et bogstav/tegn på, så de/og du selv kan holde lidt styr på hvor mange og hvem du har været sammen med ;-)

Nemlig. Og pigerne der er noget kønnere end på Flad 99. Men kan man godt lide det lidt snusket, og at samtlige piger er fra Rumænien og Bulgarien, så skal man da bare drøne på Flad 99. Fantasy har jeg besøgt 3 gange, og nogle af pigerne vil gerne tage en ladning i munden, hvilket er vildt nok. Det gør de ikke mange andre steder uden ekstra beregning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 10 minutter siden:

 og nogle af pigerne vil gerne tage en ladning i munden, hvilket er vildt nok. Det gør de ikke mange andre steder uden ekstra beregning.

Det er så ikke lovligt efter 1.st juli i år. Det vil muligvis stadigvæk være muligt at finde piger der vil tilbyde fransk uden, og sikkert også nogen som tilbyder CIM. Men der vil sikkert også komme en pris på det, når det nu ikke længere er lovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...