Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lillemand

Websidan är allt annat än färdig, man kan sannolikt inte lite på något över huvud taget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig sød og indlevende pige - alder først i 20'erne... Besøgte stedet - i første omgang, for at få en god massage. Og den kan der ikke klages over, - tager godt fat og spørger ind omkring ømme steder. Da massagen var ved at slutte, blev der tilbudt HJ (500 incl massage) - og igen total rolig og lækker håndtrold. Spurgte til yderligere - og det kunne man sagtens. En tusse for en times btb all incl. Det må prøves næste gang. Karakter: pige 9 - lækker krop/A-skål/ fik lov at pille under massagen. Sted: 6 - ikke helt ugenert - tæt på naboer. Lokale /renlighed: 6 - bar præg af, hun lige vare startet op. Men helt sikker - jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knald62 skrev, for 15 timer siden:

Virkelig sød og indlevende pige - alder først i 20'erne... Besøgte stedet - i første omgang, for at få en god massage. Og den kan der ikke klages over, - tager godt fat og spørger ind omkring ømme steder. Da massagen var ved at slutte, blev der tilbudt HJ (500 incl massage) - og igen total rolig og lækker håndtrold. Spurgte til yderligere - og det kunne man sagtens. En tusse for en times btb all incl. Det må prøves næste gang. Karakter: pige 9 - lækker krop/A-skål/ fik lov at pille under massagen. Sted: 6 - ikke helt ugenert - tæt på naboer. Lokale /renlighed: 6 - bar præg af, hun lige vare startet op. Men helt sikker - jeg kommer igen.

Er det hende der er billede af på deres hjemmeside ??

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Er det hende der er billede af på deres hjemmeside ??

 

Venligst 8000

Hej 8000.

Godt spørgsmål. Men hvem af de tre piger, er det, du mener. Der er jo tre nederst på hjemmesiden. De to yderste ser "fornuftigt" brugervenlige ud. Hører gerne nærmere, hvis du finder ud af det eller får et andet svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit besøg ligger ca 3 uger tilbage i tiden. Kan ikke med sikkerhed sige, de er hende på billede. Men hende, der var på stedet kan der ikke klages over - hvad angår udseende. Tværtimod 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knald62 skrev, for 38 minutter siden:

Mit besøg ligger ca 3 uger tilbage i tiden. Kan ikke med sikkerhed sige, de er hende på billede. Men hende, der var på stedet kan der ikke klages over - hvad angår udseende. Tværtimod 

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 13 timer siden:

Hej 8000.

Godt spørgsmål. Men hvem af de tre piger, er det, du mener. Der er jo tre nederst på hjemmesiden. De to yderste ser "fornuftigt" brugervenlige ud. Hører gerne nærmere, hvis du finder ud af det eller får et andet svar...

De 2 yderst er den samme. Se på tato på bryst og samme halskæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag.

rigtig sød og frisk kvinde. Startede med at sige ingen B2B. Jeg ønskede bare massage, men da vi nærmede os afslutningen kunne det hele tilkøbes. Hun havde ingen kondomer, så de skal selv medbringes. Ellers normal pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Som Knald62 gør opmærksom på, så ligger dette bordel særdeles tæt på naboen og hvis der er nogen som helst mulighed for det, så vil vi gøre hvad vi kan for at få det lukket.

Ikke for at fordømme erhvervet, men fordi det er ubehageligt at have et bordel som nabo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5
Den utilfredse nabo skrev, for 14 minutter siden:

Ikke for at fordømme erhvervet, men fordi det er ubehageligt at have et bordel som nabo.

Imponerende at en der ikke kan lide bordeller, kender til Eroguide................... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Nydelige lokaler.  Efter en ok massage, hvor hun pirrede  vældigt til sidst, ordnee jeg hende på sofaen der står i de store, lyse, rene og venlige lokaler. Ikke mørkt som man tit ser på thai klinikker. Kunne desværre ikke få b2b, da hun ingen kondomer havde.. men hun lyste op i et smil, da jeg fiskede et frem.. hehe godt at jeg havde læst lidt på lektien herinde:-) Men ok øko fransk, og hun er pænt stram, så fyrede hurtigt kanonen af....;-)

og ja! Naboen er tæt på.. de sad og grillede i haven...;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker også for tip'et med hensyn til kondom - mit medbragte blev godt brugt!!

Jeg havde ringet til hende i sidste uge og fået en tid. Hun tog glad imod mig - virkede som om hun kunne huske mit besøg før sommerferien. Nå fik en ok gang massage, og jeg havde ligesom kommet med nogle vellystne lyde, når hun var i nærheden af bettemand. Hen mod slutningen af massagen lavede hun nogle særdeles pirrende krible-berøringer nedad ryggen, røven og inderlår, så jeg måtte lige lette mig lidt for at skabe plads til begejstringen. Da jeg skulle vende mig om, og hun så resultatet af hendes berøringer, spurgte hun, om jeg havde kondom med - jo jo!! Da hun så var parat til det frække startede hun med et lækkert blow, og jeg måtte ret hurtigt stoppe hende for ikke at komme så hurtigt. Hun lagde sig derefter tilrette til jeg kunne slikke - uhmmmmm. Kunne stå ved siden af briksen og lukke banditten ind i hendes lækre stramme hule - sluttede af med, at hun gav mig den store ridetur i sofaen.

Hun tager meget snart på ferie og er tilbage omkring den 23 september - og da skal jeg godt nok besøge hende igen. Hun er bare for dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...