Hop til indhold

Recommended Posts

Hi there ;) 

I will write this is in English so the girls can read and understand how much I appreciate their presence in Copenhagen. They are already so occupied with customers so this review will not lead to anything more than for it's pure purpose....that they should return to Copenhagen :D Meeting these two girls is a true satisfaction each time. Today I had a 1 h meeting with Barbara, but it was Diana that was meeting up at the door. Diana is chatty and cute as always, the same with Barbara. They know how to treat you well, they give you natural answers and ask questions back in a pleasant way. For me these two girls stand out from the rest, it might be cute "Sonja" that compete in the same level. Diana and Barbara do everything to make you happy and comfortable. The duo session with these two will still be "the one to beat", but the session with B today was really good. A relaxed time with some oily massage for B and her firm ass.....yummy. All positions you can think about and a really relaxed time. Both are worth every penny you can spend.

Keep in mind that these two girls have customers all day long, the whole week....keeping up a good spirit even if you turn up the day before they leave. THAT is what I call a high service level.

Looking forward meeting you both :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej på er!

Barbaras ad is gone and Dianas will be soon as they leave for this time. But a return is planned. Good words from you, Loppan. I could not agree more.

Diana is my favourite of the two, but it is all down to chemistry. Both those girls are top notch for sure in my book. I do not find Sonja at their level but for me there are other girls at this top level but these you already know about if you read my posts. 

This was about Diana and Barbara and in my world it does not get better than with those two angels. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forgæves forsøgt at lave en aftale med Barbara de sidste 3 dage. 

 

Hmmmmm ..... der må være run på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 3 timer siden:

I booked Barbara Monday for appointment on Friday :D 

kattjakt & Loppan

 

I lader til at have den rirekte vej til pigerne :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med dom två gäller det att vara en gentleman och visa den lilla extra uppskattningen. Det är två unga piger som lär fort och förstår sitt värde utan att bli arroganta och tro att de kan uppföra sig hur som helst. De håller en hög nivå och priset är därefter. :D Jag tar alltid en timme + extra.

Happy hunting ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også en af dem der var helt pjattet med Barbara da hun var her første gang. 

Lavede selvfølgelig en aftale i god tid denne gang (mere end 24 timer). Da jeg var på vej derind af trak jeg lige en til siden og sendte en besked om jeg var på vej, så der ikke kom en og snuppede min tid. Fik en besked om at nu kunne hun ikke alligevel. Så desværre ser det ud til at hun også denne gang var dårlig til at overholde aftaler.

Hun er super lækker og dejlig at være sammen med... hvis man kan få en aftale med hende og hun også overholder den.

Prøver nok at få en aftale næste gang, men hun bliver ved med at være ustabil så er der nok dejlige piger i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, den ‎03‎-‎06‎-‎2017 at 09:26:

Hej på er!

Barbaras ad is gone and Dianas will be soon as they leave for this time. But a return is planned.

when do they get back do you know that?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke den berømte Diana :)

Nej, och bilderna är fake till 99%....Corinn Riggs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nødsaget til at rapportere følgende BREAKING NEWS: "Loppan is in love ;D"

 

Super når en pige giver en så fantastisk oplevelse. Længe leve Barbara

Det fantastiske ved København er, at der i gennemsnit altid een god pige i byen

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bestilte i tirsdag tid hos Barbara i dag kl 12. Skrev også i går, for at spørger om vi stadig havde en aftale. Det havde vi så.

Men for en sikkerhedsskyld, da jeg tager afsted her kl 11, skriver jeg for at sige at jer er på vej(Jeg tager det offentlige, så det tager lige lidt ekstra tid). 
Jeg får så desværre en sms tilbage om at hun må melde afbud, da hun har ondt i maven.

Det er hvad der kan ske, men det er irriterende at hun først skriver at der er aflyst, når jeg har skrevet til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wazzup skrev, for 8 minutter siden:

Jeg bestilte i tirsdag tid hos Barbara i dag kl 12. Skrev også i går, for at spørger om vi stadig havde en aftale. Det havde vi så.

Men for en sikkerhedsskyld, da jeg tager afsted her kl 11, skriver jeg for at sige at jer er på vej(Jeg tager det offentlige, så det tager lige lidt ekstra tid). 
Jeg får så desværre en sms tilbage om at hun må melde afbud, da hun har ondt i maven.

Det er hvad der kan ske, men det er irriterende at hun først skriver at der er aflyst, når jeg har skrevet til hende.

Jeg har ikke besøgt Barbara endnu. Men har oplevet det samme med Diana. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wazzup skrev, den 14/07/2017 at 11:15:

Jeg bestilte i tirsdag tid hos Barbara i dag kl 12. Skrev også i går, for at spørger om vi stadig havde en aftale. Det havde vi så.

Men for en sikkerhedsskyld, da jeg tager afsted her kl 11, skriver jeg for at sige at jer er på vej(Jeg tager det offentlige, så det tager lige lidt ekstra tid). 
Jeg får så desværre en sms tilbage om at hun må melde afbud, da hun har ondt i maven.

Det er hvad der kan ske, men det er irriterende at hun først skriver at der er aflyst, når jeg har skrevet til hende.

Havde en aftale med Barbara idag. Skriver ca en time før for at bekræfte. Får ikke noget svar, men tager afsted( kunne være hun var med en kunde ). Kommer lidt før tid, stadig ikke noget svar, ringer uden at den bliver taget. 

Kører videre, men efter 10 min ca skriver hun at hun må aflyse, da hun er i træningscenteret. Hmmm. Meget meget skidt opførelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
forsjov69 skrev, for 3 minutter siden:

Havde en aftale med Barbara idag. Skriver ca en time før for at bekræfte. Får ikke noget svar, men tager afsted( kunne være hun var med en kunde ). Kommer lidt før tid, stadig ikke noget svar, ringer uden at den bliver taget. 

Kører videre, men efter 10 min ca skriver hun at hun må aflyse, da hun er i træningscenteret. Hmmm. Meget meget skidt opførelse.

Det er ikke særlig god skik hun har sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...