Hop til indhold
KnudSan

Kisha en dejlig mørk kvinde. Anbefales. Slagelse.

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=kisha

Slagelse kaldte igen. Lidt impulsivt ringede jeg til denne skønhed. Havde læst anmeldelserne herinde og var klar på, at foto måske ikke var helt ægte.

Foto 2 er ægte og tror også 4 er.

Blev mødt i døren af en stor smilende fræk kvinde.

Vi aftalte det var blide former og selvfølgelig med luksus slik til hende.

Skulle lige vaske min mandom, selvom den kom lige fra badet, helt OK.

Kisha og min kemi var super med det samme.

Kys med tungen og hun strøg blidt med hendes smukke hænder over hele kroppen. Slikkede mine vorter, mens jeg berørte og kælede for hendes små naturlige bryster og nogle skønne brystvorter. Krammede hendes lækre baller.

Så blev jeg sutter godt igennem og slikket på bollerne. Kisha er god.

Jeg skulle så igang med min nydelse at hendes skød. Hun er flot dernede. Slikkede roligt rundt om det hele, kyssede inderlårene og venusbjerget, tror hun begyndte at tænke at, ham her nyder og slikke.

Roligt kunne jeg mærke, at hun gerne ville komme, så jeg slikke roligt, hun begyndte at klemme sammen med lårene og med den ene hånd holdt hun mit hoved, som om hun var nervøs for,om jeg ville stoppe. Det endte med en dejlig orgasme til Kisha, en af dem hvor underlivet kramper og hun blev mega følsom.

Hun kunne ikke lade være med at grine lidt efter, gennem er stort smil og lidt udmattet. Et tilfredsheds grin.

Vi elskede videre i forskellige positioner og da hun red mig, der var hun stadig følsom, men hun var med på, at sidde så den kom i bund og også ramte plet hos hende.

Jeg blev suttet til slut og med en skøn udløsning, mens jeg krammede hendes dejlige baller, spurgte om hun ville ligge i 69 men ikke mere slik sagde hun.

Vi sludrede lidt og hun var ankommet lidt sent, så jeg var en af hendes første gæster.

Det var en stor nydelse de lidt over 30 minutter det blev til. En dejlig sød kvinder, der nyder tilfredsstillelse og at tilfredsstille.

Redigeret af KnudSan
Stave rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg blev sluttet med blod, men jeg kasserede hendes dejlige baller, spurgte om hun billeder ligge i 69 men ikke mere slik sagde hun."

Dét er fan'me en fed stavekontrols-fuck-up. Jeg ser det for mig :wacko::ph34r:

Men glimrende anmeldelse iøvrigt - meningen gennemlyser fint vrøvlet;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 4 minutter siden:

"Jeg blev sluttet med blod, men jeg kasserede hendes dejlige baller, spurgte om hun billeder ligge i 69 men ikke mere slik sagde hun."

Dét er fan'me en fed stavekontrols-fuck-up. Jeg ser det for mig :wacko::ph34r:

Men glimrende anmeldelse iøvrigt - meningen gennemlyser fint vrøvlet;)

Ja det er ret vrøvlet. Håber det er rettet nu.

Men dejligt var det. 

Tak for en god måde at modtage vrøvlet på:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good review. Keisha made it to the top of my list last time. Wonderful girl. Sexy. And well reflected too, I like girls who know how to string a sentence together lol. But then something happened and we weren't able to meet. Oh well, next time ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrGrey skrev, for 18 timer siden:

God anmeldelse!

Var det super/megafransk? Hvor fik du lov til at komme henne?

Hvad gav du for den halve time?

Hej.

Det var fransk uden gummi. 

Jeg kom bare, men jeg har heller ikke nogen specielle ønsker om at komme i mund eller på bryster. Er ret sikker på at det kan aftales. 

Prisen var 1100, men tror den er på tilbud engang imellem til 800, men det kan godt være at oral så er med gummi

En sød og dejlig kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og blev noget skuffet. Ikke en speciel pæn pige, forlangte 900 kr. i stedet for de annoncerede 800 kr. pga. kl. var mere end 17 (havde bestilt tid i forvejen, hvor hun ikke oplyste dette). Kedeligt blowjob og kedelig sex. Jeg har tidligere besøgt samme annonce, hvor det var en anden pige, som var helt i særklasse, så der er åbenbart flere piger, som deler annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrGrey skrev, den 28/6/2017 at 18:16:

Jeg har også været der og blev noget skuffet. Ikke en speciel pæn pige, forlangte 900 kr. i stedet for de annoncerede 800 kr. pga. kl. var mere end 17 (havde bestilt tid i forvejen, hvor hun ikke oplyste dette). Kedeligt blowjob og kedelig sex. Jeg har tidligere besøgt samme annonce, hvor det var en anden pige, som var helt i særklasse, så der er åbenbart flere piger, som deler annoncen.

Det var da øv.

Kan du kende hende på foto 2, som jeg mener er hende.

Bedre held næste gang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 3 timer siden:

Det var da øv.

Kan du kende hende på foto 2, som jeg mener er hende.

Bedre held næste gang

 

Ja, det er hende på billede nr. 2, der er hun nem at kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...