Hop til indhold

Recommended Posts

Fedt besøg hos sassy

https://annoncelight.dk/showad/228148

Cruisede egentlig rundt i byen mens jeg forsøgte at kontakte nogle af de "kendte" klinikker, men de var optagede omkring middag hvor jeg havde tid. Så jeg begyndte at blive lidt deperat - tiden var ved at løbe ud! Jeg syntes annoncen så lidt utroværdig ud - har prøveten af disse mere tvivlsomme annoncer for og var blevet slemt skuffet da jeg kom frem og fandt ud af at den kvinde der var der bestemt ikke levede op til billederne. Jeg havde bedømt "sassy's" annonce til at være en af dem ... men i ren desperation tænkte jeg "ok, hva' dælen - jeg er liderlig ... jeg satser" - jeg ringede op og neg tror jeg fangede hende lidt på senge kanten omrking klokken 12:30(!), hun talte engelsk ... men på stemmen bedømte jeg hende som ung så jeg tænkte at det var værd at prøve. Jeg fik en adresse på sms og afsted gik det ... da jeg kom frem viste det sig at være et etage byggeri ... igen syntes jeg det var lidt suspekt, men mine boller var godt fyldte, så ... jeg jeg sendte en sms om at nu var jeg der .. prompte fik jeg en tilbage om at hun ville åbne døren ... jeg stod ved yderdøren og kunne se ind i stue etagen, en dør gik på klem, jeg blev åbenbart vurderet ok, for ydrdøren blev åbnet og jeg hi, ind og videre ind i lejligheden .... og jeg blev IKKE skuffet... lejligheden var ordinær ... ikke snusket, men tæt på ... pigen derimod var HOT, slank pæn, men i første omgang dækket af et håndklæde om livet og brystet. Jeg lånte toilettet (på grænsen til snusket) .. og blev så ført ind i et - meget - mørkt rum...på vejen passerede jeg stuen, hvor jeg lige kunne skimte ind. Jeg nåede lige at se omridset af en lidt ældre? Herre ved en computer... han generede dog ikke nogen virkede det til. Sassy gik straks med ind i rummet, penge blev udvekslet og så faldt håndklædet ... WOW ... sikke en krop slank lækker med struttende ... og jeg mener struttende B skåls bryster og en fast røv...! Hun var iført et par små lyserøde trusser og der udviklede sig straks en voldsom hævelse i mine bukser... det her blev godt kunne jeg fornemme. Pigen var sød at snakke med, åben og ikke kun det efter lidt kælen fortalte hun at hendes trusser også var .... altså åbne! Kondom på og efter et kort tid med pikken i hendes mund måtte jeg bare have den op mellem hendes ben! Hun satte sig beredvilligt ovenpå mig og med trusserne stadig på åbnede hun sig op og satte sig ned over pikken... lidt "cowgirl" og hun blev vendt om så jeg havde udsigt til hendes perfekt runde, mørke røv!! Jeg må sige at jeg virkelig skulle beherske mig for ikke bare at banke hård igennem og i bund, men hun var altså bare for sød og gracil til det. Stram som bare .... FA... jeg kneppede hende doggy lige der på den smalle briks og lidt stående, indtil jeg (efter forudgående aftale) kom over hendes mave og bryster.... hvid sperm på en ung slank negerkrop - det er bare for fedt ...! Havde hun været til anal, havde hun været til sperm i hovedet så tror jeg at jeg havde smidt hele min opsparing i hende lige med det samme uden at tøve! Nu vil jeg bare se frem til at komme tilbage til hende .... hun er klart et besøg værd ... hvis nogen kommer før mig, må i gerne forsøge at lokke hende til anal .... så hun er forberedt, så lover jeg tilgengæld at få hende til at tage min sperm i ansigtet .... hun har fortjent det... jeg tror hun er ny (har ihvertfald ikke set hende i Odense før) og jeg tror hun kan blive til noget rigtigt stort - hvis en eller anden besøger hende, så vær sød og skrive jeres oplevelser her ...   ;-)

Ps billederne nedenfor er fra hendes profil på annoncelight og det er sådan hun ser ud... da jeg var med hende havde hun enddog den samme halskæde på..

Pps: hun får de lækreste store brystvorte ved stimulation!! 

b9d74f8e6bfc65381a8ddacff588f7d1284e866c.jpg

4a70852416c2cde19d31a1edcdf4529b4deac63b.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle du selv ha gummi med, fordi jeg spørger er at jeg har været forbi,

og da jeg skulle til og ind fik jeg en sms om jeg havde et kondom med,

det havde jeg godt nok ikke lige, så kørte igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hun ser rigtig appetitlig ud og er bestemt en kandidat for mig til et besøg på tirsdag. 

I annoncen står der ikke noget om hendes højde. Det synes jeg der stod tidligere? Mon du kan oplyse hvor høj hun ca. Er?

PS: og om man selv skal have gummi med WTF?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle,

Priserne er særdeles rimelige synes jeg .. 1000 kr for alm. Med Sperm over patterne... Det fløj I øvrigt lige forbi ansigtet, hun virkede lidt overrasket, men sagde ikke så meget til det. 

Hendes højde ... Jeg er ikke så god til det, men 175 cm gætter jeg på. 

Nej, jeg havde ikke selv kondom med... men vil da klart have det i lommen næste gang "just in case"....jeg vil ikke gå glip af hende næste gang:-) ... og uden kondom .. nej., tak ikke til mig!

... og så lige igen ... forsøg gerne at bane vejen ... Jeg må simpelt hen have den kvinde analt på et tidspunkt! ... men ikke noget med at ødelægge noget, vel! "Be gentle, she is a diamond"....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej....

Da jeg besøgte hende for et par uger siden ringede jeg bare til hende på dagen, hun sms'ede sin adresse kort efter - ingen problemer. Så hold bare på - jeg synes helt klart hun er det værd ... og så har hun helt klart godt af at blive bundkneppet ... Hun er køn og sexet. Jeg bliver personligt helt fascineret og tændt af at tænke på hvor mange hvide mænd der har gennemkneppet hendes spinkle neger fisse inden jeg kommer forbi næste gang - del endeligt jeres historier her !!

Redigeret af rotcod
Stave fejl - øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
rotcod skrev, den 2/6/2017 at 03:48:

men på stemmen bedømte jeg hende som ung så jeg tænkte at det var værd at prøve.

Hun skriver hun er 35 år på sin profil :) Det er da ikke så "ungt" igen, eller? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23

Så blev det min tur, og selv om jeg var skeptisk levede Sassy fuldt ud op til den ros hun har fået tidligere. Billederne er for real, og hun er meget berøringsvenlig og indlevende - ikke noget af det der ekstrapris for kys og alt muligt andet pis man ser hos nogle piger. Jeg gav 1200, mit alles!

Hun er her i en begrænset periode, og jeg håber at jeg når forbi igen inden hun rejser videre, for hun er godt nok lækker.

ps - og så er hun ærlig. Jeg kom til at give hende en 50er for meget, og det gjorde hun selv opmærksom på i stedet for bare at beholde dem.

Redigeret af niklas23

Del dette indlæg


Link til indlæg
niklas23 skrev, den Tuesday, July 04, 2017 at 13:32:

Så blev det min tur, og selv om jeg var skeptisk levede Sassy fuldt ud op til den ros hun har fået tidligere. Billederne er for real, og hun er meget berøringsvenlig og indlevende - ikke noget af det der ekstrapris for kys og alt muligt andet pis man ser hos nogle piger. Jeg gav 1200, mit alles!

Hun er her i en begrænset periode, og jeg håber at jeg når forbi igen inden hun rejser videre, for hun er godt nok lækker.

ps - og så er hun ærlig. Jeg kom til at give hende en 50er for meget, og det gjorde hun selv opmærksom på i stedet for bare at beholde dem.

1200 der står da 1000 for en halv time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23
Tsla skrev, den 11/7/2017 at 15:19:

1200 der står da 1000 for en halv time

Jeg gav 1200 for en hel time, om hun har justeret priserne siden ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre. 

for to uger siden besøgte jeg Sassy, hun er super skøn og en meget fræk pige :) 

Jeg fik bestemt fuld valuta for pengene, men der er dog et stort minus som gør jeg ikke kommer der igen. 

Stedet!!!  meget snusket, og lugtede ikke af violer, fik tilbudet et bad og det var næsten ikke til at holde ud, for badeværelset lignede noget som tilhørte en ældre person som ikke havde gjort rent igennem MEGET lang tid. desværre. 

Så Sassy, hvis du ser dette her, så gør du et godt stykke arbejde, men du burde virkeligt finde nogle bedre lokaler / omgivelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...