Hop til indhold
Guest littledick

Må jeg se dig kneppe Sissel?

Recommended Posts

Guest littledick

Hej herinde

Jeg kunne godt tænke mig at være tilskuer til nogle der har sex - jeg skal ikke deltage.

Er der nogen, der vil med mig på besøg hos Sissel https://annoncelight.dk/showad/225689 Jeg har aftalt med hende, at det er ok. Hun er min faste Gp'er og vanvittig god i sengen.

Hun er pt. på besøg i Hadsten, og er klar på at prøve det i morgen. Jeg kan omkring kl. 15.00 15.30.

Er der nogen, der har lyst til, at jeg ser på, mens du knepper hende i en halv time, så smid en PM til mig.

Det koster 1000.- for den halve time, lidt mere hvis du vil have økofransk.

M.v.h.

Littledick

Redigeret af littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 13 minutter siden:

Hej herinde

Jeg kunne godt tænke mig at være tilskuer til nogle der har sex - jeg skal ikke deltage.

Er der nogen, der vil med mig på besøg hos Sissel https://annoncelight.dk/showad/225689 Jeg har aftalt med hende, at det er ok. Hun er min faste Gp'er og vanvittig god i sengen.

Hun er pt. på besøg i Hadsten, og er klar på at prøve det i morgen. Jeg kan omkring kl. 15.00 15.30.

Er der nogen, der har lyst til, at jeg ser på, mens du knepper hende i en halv time, så smid en PM til mig.

Det koster 1000.- for den halve time, lidt mere hvis du vil have økofransk.

M.v.h.

Littledick

Hvis du skal lure med tror jeg sgu du skal op med lidt mønt makker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Ja, jeg skal jo betale Sissel for det. Mener du, at jeg også skal betale, den der tænder på at blive set på, når han knepper hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
littledick skrev, for 25 minutter siden:

Ja, jeg skal jo betale Sissel for det. Mener du, at jeg også skal betale, den der tænder på at blive set på, når han knepper hende?

Tror han mener at du vil have fornøjelse af at lure men er for fedtet og nærig til at bidrage noget til oplevelsen. 

At du selv skal betale Sissel for det sex du selv skal have med hende er jo ligesom det andet ligegyldigt :!::!:

littledick skrev, for 43 minutter siden:

9 Jeg har aftalt med hende, at det er ok. Hun er min faste Gp'er og vanvittig god i sengen.

Jeg har også været forbi Hadsten, måske var hun træt eller måske man skal være stamkunde, men oplagt var hun ikke. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 32 minutter siden:

Ja, jeg skal jo betale Sissel for det. Mener du, at jeg også skal betale, den der tænder på at blive set på, når han knepper hende?

Jeg tror han mener at hvis du vil se på imens så skal du betale gildet for ham der knepper hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Uhmmm, det ser ud til at blive en dødssejler.

Jeg har i mine unge dage prøvet, på bordel, at have en tilskuer på, mindes ikke, at der blevet givet rabat. Måske jeg var naiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 33 minutter siden:

Ja, jeg skal jo betale Sissel for det. Mener du, at jeg også skal betale, den der tænder på at blive set på, når han knepper hende?

Nu er det jo dig der efterspørger at få lov at se på og ja derfor skal du bidrage - tror du får svært ved at finde en der decideret tænder på at blive iagtaget af en mand. Hvorfor skal du betale hende - hun får jo betalingen for den 1/2 time.

Sidder og dagdrømmer om en af mine ture til Harmony hvir en fyr betalte mig for at kneppe en af pigerne Sønder og han bare skulle lure .... lækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Jeg søgte mere en der tændte på at blive set på - således det blev en win-win.

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 3 timer siden:

Ja, jeg skal jo betale Sissel for det. Mener du, at jeg også skal betale, den der tænder på at blive set på, når han knepper hende?

Mener du hermed at du betaler for at jeg knepper hende, bare du får lov til at kigge på, så er jeg helt klart med på din frække ide ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Mener du hermed at du betaler for at jeg knepper hende, bare du får lov til at kigge på, så er jeg helt klart med på din frække ide ;-)

Nej han mener du selv skal betale for den halve time og ud over det tager Sissel lidt ekstra for at han må se på som han så selv betaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Sjovt som folk vil have et freespin. Der er flere, der godt kunne tænke sig, at jeg betalte for, at de kunne kneppe Sissel, bare fordi jeg så på.

Det kan vi godt finde ud af, men så skal du også være min bitch. Så bestemmer jeg hvordan og hvorledes, og muligvis vil jeg så også have et blow af dig - tænder jeg lidt på.

Ellers var tanken bare at det kunne være en win-win hvis der var en, der var ekshibitionist.

Littledick 

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 1 time siden:

Sjovt som folk vil have et freespin. Der er flere, der godt kunne tænke sig, at jeg betalte for, at de kunne kneppe Sissel, bare fordi jeg så på.

Det kan vi godt finde ud af, men så skal du også være min bitch. Så bestemmer jeg hvordan og hvorledes, og muligvis vil jeg så også have et blow af dig - tænder jeg lidt på.

Ellers var tanken bare at det kunne være en win-win hvis der var en, der var ekshibitionist.

Littledick 

Nu kunne det jo godt være at det var din isme at kigge på folk der knepper, imens du spiller pik, så kunne jo godt være det forholdte sig sådan at det ville du godt betale for.  Hvis jeg nu skulle give 1000 kr for en halv time, så ville jeg personligt foretrække at jeg havde hende alene, men selvfølgeligt så findes der jo også ekshibitionister som jo bare elsker det, og så har du jo ret i det er en win win ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Youngatheart - nu ville jeg jo  ikke lige sidde at spille pik samtidigt med - er bare naturligt nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du burde overveje at tage på en Flatrate klub i Tyskland f.eks "spermfabrikken" i Wagenfeld, der er der ingen døre ind til hyggerummene og der er tilladt at kigge ind, ud over det er der også masser af sex i fællesrummet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...