Hop til indhold

Massage i Odense

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

Jeg har længe kørt fra Svendborg til Fredericia (Ann og Bee) eller Vejle for at få en gang massage med FP.

Kan det være rigtigt at der ikke findes et sted på fyn hvor man kan få FP hos en max 35 årig thai nips?

Kom frisk

hjææælp :)

Skrevet

jeg har også kørt samme tur ann eller bee eller S i vejle og ja jeg har ikke fundet den thai på fyn der er lige så god og ung

Redigeret af kingo40

Skrevet
kingo40 skrev, for 17 minutter siden:

jeg har også kørt samme tur ann eller bee eller S i vejle og ja jeg har ikke fundet den thai på fyn der er lige så god og ung

Men hvad gør vi nu, de er alle væk :)

Skrevet

det har længe været sløjt med unge thaier på fyn og det ser ikke ud til at ændre sig så jeg leder fortsat i trekants området

Skrevet

tak har læst lidt om det og lige nu er det vist en fra odense som giver massage og jeg tror jeg har set eller prøvet de fleste der fra så nok ikke ung men vi kan da håbe der kommer unge piger der

Skrevet
kingo40 skrev, for 2 timer siden:

tak har læst lidt om det og lige nu er det vist en fra odense som giver massage og jeg tror jeg har set eller prøvet de fleste der fra så nok ikke ung men vi kan da håbe der kommer unge piger der

Hej har du prøvet bee eller A som hun blev kaldt ved 123 

Skrevet
Gummimand skrev, for 7 timer siden:

Hej har du prøvet bee eller A som hun blev kaldt ved 123 

Hvor holder bee til nu. Vil gerne møde hende?

Skrevet
Gummimand skrev, for 9 minutter siden:

Nakhon Savan  på østerstationvej 

Er det muligt at få FP der ?

Skrevet
Svendborg 47 skrev, for 12 minutter siden:

Er det muligt at få FP der ?

Ja man kan få fp der

men hvis bee er hende der ejer butikken, så giver hun ikk extra, men det gør dem hun har til at hjælpe

Skrevet

jeg ved ikke om jeg har prøvet hende men har været en del gange ved 123 uden den store oplevelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.