Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Prøvemanden var nede i Horsens på noget familie halløj, fik så lyst til at møde en anden kvinden end den faste pige,

så efter en pige og faldt over denne https://annoncelight.dk/showad/209604

Det lyder jo fint og hun ser pæn ud...

skrev til hende, men skal skrive engelske til hende, hvilke jo afgjorde at hun ikke er dansk, buddet er hun er østeuropæer.

Skriver og får en aftale på plads, får adressen som er centrum af Horsens, hvor tæt på centrum, er lidt svært at finde ud af, prøvemanden finder korte frem, da han ikke har den bedst stedsansen, og derfor ikke blev spejder da han var soldat, er så glad for GPS og google maps...:-)

Jeg finder frem til adressen, og ind af døren og op af nogle små og stejle trapper, som man finder i gamle huse... i tvivl om det er privat hos hende, man går næsten ind i bolle værelse, kunne være en privat lejlighed, eller sted hun lejer...

Møder en sød og venlige kvinde, hvis hun er 37 år så jeg kongen af Jylland, men hun en flot slank kvinde, veltrænet, hun nok i 40'erne, men det gør ingen ting... luder lyver ofte om alderen, hun vinder på at være sød og venlige...

Billeder er af hende, selvfølgelige sat pænt op på en god dag:-)

Hun ikke tynd, hun veltrænet, flotte træne arme og veltrænet ben, musklerne er tydelige at se på hende...

Hun får pengene, og jeg smider tøjet, hun  kommer over i trusse og en BH, hun spørger venligt til om jeg hvordan jeg ønsker blow, og hun giver et fint blow, dog er hun glad for at bruge hånden i forbindelse med blow, hun sutter fint, og så god med spyt så bruger hun hånden, en fin kombinering af blow og hånd, det køre en 10 min tid, hun opmærksom på dine behov, hun laver lidt luder lyde, men ikke ekstrem som nogle piger... 

beder hende om at ride, hun trækker trusser af, men beholder BH på, glider ned over og begynder at ride, hvilke hun gør godt, der er et spejle hun kan faktiske god lide at se selv ridde:-) hvilke hun bekræfter... hun ridder godt, op og ned på pikken, hun i fint form og kan blive vedd længe, får hende til at løfte BH op så jeg kan mærke hendes bryster, de hænger og er små bærer bræg af evt børn, , ingen silikone her prøvemanden kan godt lide naturlige bryster som hænger og er naturlige, det går en ti min, så vil hun have mig bagved og vi skifter stilling til at jeg tager hende bagfra, hun stram og lækre røv, og obs på dine behov, men det er lidt mekaniske, hun være luder i mange år, og køre en rutine af, med respekt for dine ønsker... hun en prof pige...

 

jeg kommer og af med gummiet, og vi snakker lidt, hun bekræfter hun fra polen, og været her i DK i en del år, hun sød og venlige kvinde...

tøjet på og forlader hende tømt...

Samlet set.

Hun en flot og trænet kvinde, ikke en bodybuilder, men fitness pige med fokus på trænet muskler...

Hun sød, venlige og fokus på dine behov, sex er ikke super, men almenlige knald, og blow ikke GFR, ,men en prof pige som køre et program hvor du skal komme, og hende krop er det som du skal bruge til det... ved ikke om hun tilbyder mere kinky ting..

Hun taler ikke dansk, men men engelske og kommunikerer kun på engelske...

oplevelsen er fin, hun sød og service minde over hendes kunder...

Karakter, gamle karakter...

Kvinden: 9 hun virkelig sød og veltrænet, hvis du til slanke piger men veltrænet er hun noget for dig, er du til slanke uden synlige muskler osv er hun ikke for dig, samt ikke en ung kvinde men modne kvinde.

Hun vild med hendes krop, og vil gerne se hende se selv når hun rider, hun stolt af hendes veltrænet krop, hvilke hun også kan være...

Sex: 8 fin sex, ikke MILF  eller andet super fræk, hvor du rives rundt, af en kvinde som styre dig, men blid sex, hvor hun dine behov i fokus, du kan sige, du vil så og så, og hun spøger om du kan lide det eller det, hurtigt blow eller langsom blow, osv, ikke en som køre som hun ønsker og tror alle mænd vil have, men lytter og retter til, ikke noget man tit ser dansk luder gøre, men det mere, alle mænd lide det, så gøre jeg det her program for alle...

stedet: fint lejlighed, sengen er stor,  dog stejle trapper, så ikke det bedst sted for en som er dårlige gående,

Diskretion: 7 fint for mig som ikke bor I Horsens, men stedet ligger et sted, hvor man skal igennem/forbi en butik indgang for at komme om hvor døren/trapperne er, sjovt jeg mødte ejer af butikken da jeg gik forbi, dog er det i opgang, så der er diskretion, men mon ikke de ved at alle de mænd som kommer forbi der er kunder...

Prisen: 8, lidt laver en gennemsnittet 

Gentagelse: 8, ja hende vil jeg besøge pris og service er ´sammenhængende, tror hvis man møder hende flere gange, så får man måske en mere personlige betjening men hun klare ok ny kunde, dog skal man være i humør til en gang almenlige sex, og ikke have næsen sat óp efter kinky sex, hvor lagner ryger rundt, men mere man nyder en veltrænet kvinde til en udløsning...

Hvis hun var i Århus, ville jeg nok blive en fast kunde, men hun ikke værd at køre til Horsens efter fast, men er man der alligevel kan hun være en god mulighed for en ok udløsning med en flot modne kvinde...

 

prøvemanden

 

 

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...