Hop til indhold
intim-massage-Sara

Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer !

Recommended Posts

Som overskriften siger, så bliver en tråd lukket, når der kommenteres nedladende, ondskabsfuldt og lign. I en tråd.

Men er der nogen der kan give mig en god forklaring på, hvorfor en tråd jeg er beskrevet positivt i bare lukkes efter kun 6 svar !!! Det er skrevet med rødt, så går udfra, at det er moderator ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 3 minutter siden:

Men er der nogen der kan give mig en god forklaring på, hvorfor en tråd jeg er beskrevet positivt i bare lukkes efter kun 6 svar !!! Det er skrevet med rødt, så går udfra, at det er moderator ???

Link Svp ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo tydeligt at @Krølle Bølle Jr. anklager trådstarter for urent trav og senere kommer en nyoprettet og støtter trådstart.

Måske er den lukket indtil det er undersøgt om der er mere sikre tegn på fusk, eller der har været en større diskussion som nu er slettet igen, og så gider mod ikke mere bøvl?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan vel bare spørge moderator teamet (i en PM)  Så vil jeg da antage, at du kan få en forklaring. Andet ville da være underligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare der ikke er kommet misforståelser... den sidste kommentar skrevet af middelfart ''hælde vand ud af ørene'' griner :D middelfart var på besøg hos mig og han havde vand i ørene, så jeg sagde for sjov, om han var kommet for at hælde vand ud af ørene...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Spørg moderator. Måske har de en begrundet mistanke for falsk anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 11 minutter siden:

Spørg moderator. Måske har de en begrundet mistanke for falsk anmeldelse?

Ja, man kan forestille sig meget, specielt når man lukker uden yderligere kommentarer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan forstå at det bliver opfattet som en straf, at vi låser en tråd. Det er det ikke. Straf, det er advarsler og karantæne eller udelukkelse.

Vi låser tråde af flere grunde. Den vigtigste er at sørge for, at de nyeste anmeldelser ligger højt på listen, og ikke skubbes for langt ned af gamle, der "bumpes" op med kommentarer og privat snak eller "Er hun stadig aktiv?" Brugerne tjekker ikke altid dato for trådstart.

Hvis I synes det er uretfærdigt at vi låser en tråd om Sara, efter at den kun har kørt en måned, så har I jo en mulighed: Skriv en ny, frisk anmeldelse!

-Ledvogter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Åååå ja...de stakkels reklamer har engang imellem svært ved at finde den rette hylde..mojn då

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må hellere tilstå, at det var mig, der anmeldte tråden, da jeg syntes den lugtede lige rigeligt af bestilt arbejde, når nye og forholdsvis nye handles skamroser en pige.

Moderationen må jo så åbenbart have delt min opfattelse og derfor lukket tråden - måske for at bore lidt i det med de forhånden værende værktøjer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

synes det må være fair at sige at vores værktøjer kunne ikke bevise noget så forklaringen på at den blev låst ser du i Ledvogters forklaring ovenfor

 

Tak for oplysningen, det glæder mig rent faktisk, at min mistanke åbenbart har været ubegrundet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse med Sara er i hvert fald 100 % oprigtig. 

Som sagt har jeg besøgt hende 3 gange gennem de sidste 3 år og det har været 3 super gode oplevelser. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...