Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG I RØDOVRE MED 2 PIGER PÅ 22 ÅR

Recommended Posts

Så kan de godt glæde sig på Sjælland - jeg havde fornøjelsen af Sandra Dee i Vejle sidste onsdag, hun er en smadder sød pige, og med nogle simpelhen fantastisk flotte og lækre bryster.

Billederne yder hende ikke fuld retfærdighed, hun ser mere buttet ud på dem end hun egentlig er, synes jeg.

Den anden pige - Lisa - kender jeg ikke men hun ser da ret lækker ud, så håber at hun også besøger jylland

https://annoncelight.dk/showad/229238

Redigeret af Ferdinand
glemte et link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik desværre ikke fornøjelsen af Sandra og den anden pige Sara tror jeg hun hed, da de var i Vejle, men jeg håber at Sandra og hende hun skal lave sjov med i København i morgen kommer til Vejle igen begge to. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som var der?

(Hade bestæmt mig før at åke dit, mejlet med di søde piger og alt. Men fikk influensa/forkølelse i lørdags som ej slæppt ænnu:( )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello Hello

Ja, Jeg var der, sammen med en 7-8 andre i de timer som var afsat :-)

.....og kan kun komme med rosende ord.

Selve arrangerør'en behøver i  vil ingen beretning om......dem "kender" i jo....altid friske og skaber en super stemming samt velordnede forhold.

Med henhold til pigerne.......De var piv lækre....meget lækre end på billederne og var "på" med det samme....sultene og pikliderlige :-)

Den ene ( mørkhåret) havde debut i GB......og Damn girl...hun gjorde det fan'me godt som Rookie..

Alt i alt....en igen mega skøn oplevelse med fuld arrangement fra pigernes side....håber sku de har lyst til af lave GB i KBH en anden dag

 

Hilsen

Salgshans.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...