Hop til indhold

Recommended Posts

Så måtte det ske igen

Efter en lang periode uden besøg hos GP begyndte tankerne og lysten til at hoppe på igen at melde sig. Jeg tonsede stort set alle sider igennem med piger her i Aalborg. Det er som om det er blevet et slaraffenland for østeuropæiske piger/bagmænd, er jeg den eneste som tænker det. Personligt synes jeg det er ærgerligt da meget af det sjove for mig ligger i at snakke lidt med pigern og her bliver sproget tit en forhindring. Derfor fravælger jeg typisk dem... DOG ikke denne gang... 

Jeg faldt pladask for Monika som holdt til i Aalborg, smsede hende for at høre hvad hun kunne tilbyde og hvornår hun havde tid. I løber at et par minutter svarede hun tilbage på engelsk. Kommunikationen forløb godt og hurtigt og inde længe stod jeg foran hendes adr som ligger centralt i vejgaard med gode parkeringsmuligheder og rimelig diskret. Vi havde aftalt 30 min til 800kr. Som mange af jer andre har fortalt er billeder og virkelighed to meget forskellige ting MEN ikke her. Hendes billeder lever 100% op til hvordan hun ser ud, jeg vil endda gå så langt at sige hun er flottere irl.

Jeg gik ind i opgange og på til hendes dør som forsigtigt blev åbnet og der stod hun, kun iført g-strengs trusser og med de flotteste struttende bryster jeg længe havde set. En fryd for øjet... hvad der så skete i den halve time kommer i hovede overtræk:

blowjob med gummi (hun suttede som en drøm)

69'er hvor jeg måtte stoppe hende et par gange for ikke at fyre kanonen af.

Fik hende over på ryggen så jeg kunne slikke hende

Sex i flere positioner.

Hendes brystvorder er meget følsomme siger hun og når man leger med dem skal man være forsigtig.

Jeg vil sige at risikoen for at besøge Monika igen er meget stor 10 ud af 10. Stedet var rent og flot, der manglede måske lidt musik i rummet men ellers ikke noget st sætte en finger på... 

Hun viste ikke hvornår hun skulle til Rumanien igen og smilede såååå der er mulighed for at besøge hende igen...

 

Såååå brødre, pas godt på denne perle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...