Hop til indhold
dickens

Super frækt. Annoncelight.

Recommended Posts

dickens skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen erfaringer med denne kvinde?

https://annoncelight.dk/showad/204015

Nååå i Århus..fandt jeg lige ud af da jeg jo blev nød til at gå ind på linket for at se hvor det var. Nej har ingen erfaringer da jeg bor i Esbjerg. Har du nu lavet 199 indlæg hvor alle blev nød til at klikke ind på dit link for at finde ud af hvor i landet det var du eftersøgte ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv pigens navn og by i overskriften

Stabilizer

af Stabilizer 
08-01-2017

 

Laver du en efterlysning vil du have større chance for at du får den respons du ønsker hvis du i overskriften skriver :

Pigens navn

Navnet på byen hvor pigen arbejder i

Det er en god ting i selve efterlysningen at skrive navnet på massageklinikken, hvis pigen arbejder på en sådan, ligesom det er en god ting at linke til hendes annonce, hvis hun har en

Det vil være nemmere for andre at besvare efterlysningerne når det er på plads, og det vil forbedre chancen for svar, og det vil gøre alle trådene mere overskuelige 

Det er som sagt ikke et krav, men et godt råd/opfordring, vi moderatorer retter heller ikke efterlysningerne hvis det ikke er i efterlysningen (derfor ingen rapporter heller på de efterlysninger der ikke har det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja hun er delvis grondlandsk. Og har problemer med at overholde aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et have været sammen med hende kan jeg sige at billederne ikke er retvisende og hun ligner nærmere end på 50 end en på 34.

Jeg oplevede dog også at hun er tydelig begejstret for sex hvis man kæler lidt for hende.

Men gentagelses chances er lille da hendes krop ikke tiltaler mig specielt meget og hun lyder som en der drikker og ryger lidt rigeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 11 timer siden:

Er nu overbevist om at hvis man har erfaring med pigen så kan man nok genkende hendes overskrift fra annoncen!!

Du mener hermed at de der kender vedkommende skulle kunne gætte hvem det var med en overskrift der hedder " Superfrækt Annoncelight "   Det kan jo være hvem som helst ud af samtlige annoncer på Annonceligt.   Er du ikke lidt langt ude synes du ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 14 timer siden:

Ja det mener jeg!

Okay..kan du gætte hvem jeg tænker på nu med denne overskrift.   " Wow super lækkert blowjob"   Du får en gratis tur hvis du kan gætte ud for den overskrift hvem jeg tænker på ;-)... det må jo være super let for dig med de detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 2 timer siden:

Youngatheart.

Kunne du ikke lave din egen tråd om det du gerne vil diskutere. 

 

 

Der var nu ikke så meget at diskutere, havde da bare været rart at du i stedet for at lege benægtende teenager, havde sagt at det måske ikke lige var super let at gætte hvem du mente. Lader jo heller ik til du gættede hvem jeg mente, selv om det var præsis lige så mange detaljer. Irriterer mig baare vaanvittigt at folk der haar lavet mere end 200 indlæg stadig ikke kan finde ud af at lkave den så folk ved hvad der snakkes om.

Men nok om det..fortsæt du bare med din stil, selv om jeg er sikker på du får mere ud af at gøre det letforståeligt for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mejersken skrev, den 5/31/2017 at 19:25:

Efter et have været sammen med hende kan jeg sige at billederne ikke er retvisende og hun ligner nærmere end på 50 end en på 34.

Jeg oplevede dog også at hun er tydelig begejstret for sex hvis man kæler lidt for hende.

Men gentagelses chances er lille da hendes krop ikke tiltaler mig specielt meget og hun lyder som en der drikker og ryger lidt rigeligt.

Takker for indlæg.

Var så forbi inden jeg så dit og storslems indlæg.

Det at hun er omkring de 50 har du fuldstændig ret i og var lidt en nedtur. Men hendes færdigheder var egentlig okay

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
youngatheart skrev, for 13 timer siden:

Der var nu ikke så meget at diskutere, havde da bare været rart at du i stedet for at lege benægtende teenager, havde sagt at det måske ikke lige var super let at gætte hvem du mente. Lader jo heller ik til du gættede hvem jeg mente, selv om det var præsis lige så mange detaljer. Irriterer mig baare vaanvittigt at folk der haar lavet mere end 200 indlæg stadig ikke kan finde ud af at lkave den så folk ved hvad der snakkes om.

Men nok om det..fortsæt du bare med din stil, selv om jeg er sikker på du får mere ud af at gøre det letforståeligt for alle.

Stop med alt det kællingsnak. Hvis Jeg bestemte bliv I smidt ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, for 13 timer siden:

Stop med alt det kællingsnak. Hvis Jeg bestemte bliv I smidt ud 

Er det ikke det euroguide bla er til for altså "kællingesnak" !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, den 2/6/2017 at 23:49:

Stop med alt det kællingsnak. Hvis Jeg bestemte bliv I smidt ud 

Kan da godt være du synes det er kællingesnak, jeg synes bare til en start mht første indlæg at det var en måde at få folk ført tibage på sporet med hvordan stedet ville gøre det lettere for alle, men den har du så åbenbart ikke forstået. Så jo..tag du det bare som kællingesnak. Over and oyt..jeg lover jeg ikke skriver tilbage uanset hvad du nu kommer med, da jeg jo ikke vil rykke dig med over i kællingesnak afdelingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...