Hop til indhold

Blondine besøg ;p smiler ....

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af at møde denne lille godte.

Hun er en rigtig lækker tøs, som virkelig giver den gas ved blow. Jeg fik et blow med god dybde og så slugte hun hele ladningen.

Lækkert

Skrevet
sunkist1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har haft fornøjelsen af at møde denne lille godte.

Hun er en rigtig lækker tøs, som virkelig giver den gas ved blow. Jeg fik et blow med god dybde og så slugte hun hele ladningen.

Lækkert

Hvad måtte du gi for det :) ?

Skrevet

Ja hende kan du roligt få en go sutter af, hende har jeg fået et par MEGET gode blowjobs af, hun er ikke sart, måtte kneppe hende så hårdt i munden jeg ville, så den fik fuld gas ! sluger meget gerne, eller tager sperm udover sig. frisk og meget lækker tøs ! Kom hende langt ned i halsen den ene gang ;) 

Redigeret af Morten86 Odense

Skrevet

Hvordan ser hun ud og hva er hendes priser ca ? Hun skriver jo ikk meget i hendes profil :( 

Skrevet
T.Hansen47 skrev, for 15 timer siden:

Hvad måtte du gi for det :) ?

Jeg kan ikke huske om det var 600 eller 700 kr. Men det var godt.

Skrevet

Har skrevet sammen med hende over mail og hun ville have 900 kr for et bj det sagde jeg pænt nej tak til. Lige lidt for dyrt synes jeg 

Skrevet
Pedro74 skrev, for 22 timer siden:

Hvilken nationalitet?

Hun er pære dansk, ung, slank og blondine

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 16 timer siden:

For mig er det en vildt fræk fantasi at få et blow i bilen. 

Det er ikke sjovt med mindre der er GOD plads.

Men i vores verden er fantasier til for at blive opfyldt :)

• 2 years later...
Skrevet

Er hun stadig aktiv?.....ville sgu gerne have suttet pik og kneppe denne dejlige blondinefrækkert.

Skrevet

Taget i betragtning at tråden er fra 2017, og annoncen ikke er opdateret siden 2018 så tror jeg det ikke.. men skriv til hende og se... og smid en kommentar her med resultatet af kontakt forsøget :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.