Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne kvinde i dag i Solrød. Et meget frækt set-up, hvor jeg nær var kommet i buskerne på vej op af trappen til det værelse, hvor hun lå og ventede.

Adressen fås pr. sms, når man har parkeret på nærliggende p-plads. Første kontakt skal foregå på telefon.

Hun er lækker og fræk. Brysterne lidt mindre end forventet/ønsket, men meget følsomme og stive vorter. Klitten er stor og lækker og glad for at få besøg af hænder, tunge og pik. Man kan vælge at bolle hende med eller uden kondom; uanset hvad, vil hun have sprøjtet på sin meget stive klit. Og det fik hun :-) Alt i alt en meget fræk oplevelse med stor gentagelsesfare.

https://annoncelight.dk/showad/178408

D

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekmand40 skrev, for 3 minutter siden:

Ligger hun med bind for øjnene ? Og hvis hvordan betaler man så s

Ja, det gør hun. Hun får pengene i den ene hånd og tager pikken med den anden. Simple as that :-) En tudse for ½ time.

D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er dansk og sådan middelrund, ca. 60 kg og noget mindre bryster end forventet/ønsket. Jeg ville gerne have bollet hende doggy, men det er konceptet ligesom ikke til.

Hun har lige været i Næstved og ligget klar i 3 dagen (uden dog besøg fra min side).

D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har vel kørt med dette set-up i 10-15 år eller mere.

Jeg har selv besøgt hende i Sydhavnen for mange år siden og fik nogle gode oplevelser.

Kevin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...