Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne kvinde i dag i Solrød. Et meget frækt set-up, hvor jeg nær var kommet i buskerne på vej op af trappen til det værelse, hvor hun lå og ventede.

Adressen fås pr. sms, når man har parkeret på nærliggende p-plads. Første kontakt skal foregå på telefon.

Hun er lækker og fræk. Brysterne lidt mindre end forventet/ønsket, men meget følsomme og stive vorter. Klitten er stor og lækker og glad for at få besøg af hænder, tunge og pik. Man kan vælge at bolle hende med eller uden kondom; uanset hvad, vil hun have sprøjtet på sin meget stive klit. Og det fik hun :-) Alt i alt en meget fræk oplevelse med stor gentagelsesfare.

https://annoncelight.dk/showad/178408

D

Skrevet
  • Author
fraekmand40 skrev, for 3 minutter siden:

Ligger hun med bind for øjnene ? Og hvis hvordan betaler man så s

Ja, det gør hun. Hun får pengene i den ene hånd og tager pikken med den anden. Simple as that :-) En tudse for ½ time.

D

Skrevet

Anderledes, og lidt kinky ;) Like it 

Skrevet

Lyder som et skønt besøg . Skal da prøves . Er hun dansk ? Hvordan er hendes målstørelse højde vægt . 

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hun er dansk og sådan middelrund, ca. 60 kg og noget mindre bryster end forventet/ønsket. Jeg ville gerne have bollet hende doggy, men det er konceptet ligesom ikke til.

Hun har lige været i Næstved og ligget klar i 3 dagen (uden dog besøg fra min side).

D

Skrevet

Hun har vel kørt med dette set-up i 10-15 år eller mere.

Jeg har selv besøgt hende i Sydhavnen for mange år siden og fik nogle gode oplevelser.

Kevin

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

nu ligger hun og venter på os i KBH :-) - klar anbefaling herfra, hvis set-uppet tiltaler en. Man kan ikke lave aftale. Efter første tlf-kontakt, skal man bare sende sms, når man er på den p-plads, hun anviser. Så får man adressen. 

D

https://annoncelight.dk/showad/178408

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.