Hop til indhold
Guest Hankatten75

Gudindesmuk blondine i Esbjerg, men...

Recommended Posts

Guest Hankatten75

https://annoncelight.dk/showad/188229

Hun er virkelig lækker, ung og smuk, men vil helst ha det overstået i en fart. Fandt ud af at hun ikke selv tager telefonen, hvorfor hun ikke kendte til den aftalte pris og ydelser. Hader når det sker! Hun vil også have penge for både kys, slikke fisse og komme på kroppen.

Kan ikke anbefales overhovedet. Hendes bj uden var dog ok.

6700 er sgu en ørkenvandring efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også lige haft "fornøjelsen" af at besøge denne pige. Som Havkatten skriver er hun meget smuk, men hold kæft en ringe oplevelse. Jeg bestilte 45 min med "2 times cum", -efter 20 min med sut, slik og forskellige stillinger, hvor jeg ikke er kommet, erklærer hun at jeg har et problem, siden jeg ikke er kommet, og at hun nu i øvrigt har "leveret" alle de ydelser hun har... jeg forklarer, at jeg jo netop har booket 45 min, fordi jeg ikke kommer så nemt. Hertil er svaret blot at hun ikke er en robot...Hun prøver at slutte mig af med hånden, men der er min lyst væk, så på trods af den stadig står, så ved jeg at det der kan hun blive ved med lææænge inden jeg kommer. Jeg fortæller hende at hun skal stoppe, da jeg simpelthen synes det er så ringe, hvorefter jeg hopper i tøjet og går. Så jo, -en pengemaskine! Min pung blev lettet for 1000kr og "no cum"... kæft en ringe oplevelse! Kan på ingen måde anbefales...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 13 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/188229

Hun er virkelig lækker, ung og smuk, men vil helst ha det overstået i en fart. Fandt ud af at hun ikke selv tager telefonen, hvorfor hun ikke kendte til den aftalte pris og ydelser. Hader når det sker! Hun vil også have penge for både kys, slikke fisse og komme på kroppen.

Kan ikke anbefales overhovedet. Hendes bj uden var dog ok.

6700 er sgu en ørkenvandring efterhånden.

Kan kun give dig ret..det er sku yderst sjældent der er nogle der leverer varen i Esbjerg området efterhånden. Når der så endelig kommer en der siger hun kommer igen, ja så ender de altid i KBH eller Ålborg, Århus, Vejle området, og bliver der. Er bare så underligt der ikke sker mere i Danmarks 5 største by. Leder man efter Thai er det komplet umuligt i Esbjerg, for det er da bare det værste gang l...

Det eneste sted der foregår noget ordentligt Thai er åbenbart i Fredericia, og man skulle tro de havde lavet kartell dannelse og blevet enige om at alt hvad der har med Thai at gøre åbenbart skal være i den ene by ..suk

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=rossa

Er da i området....

Hun har lidt blandede anmeldelser men billederne er ægte, bortset fra brysterne er blevet opereret til en ny model :)

Nogle har kemi med hende, andre ikke.

Med mig svinger hun fint.

Jeg nævner det kun fordi der bliver sagt :

youngatheart skrev, for 10 timer siden:

det er sku yderst sjældent der er nogle der leverer varen i Esbjerg området efterhånden

Måske har andre nogle gode piger at anbefale, for det er da synd for jer hvis det er sandt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 4 timer siden:

http://side6.dk/resultatside/?q=rossa

Er da i området....

Hun har lidt blandede anmeldelser men billederne er ægte, bortset fra brysterne er blevet opereret til en ny model :)

Nogle har kemi med hende, andre ikke.

Med mig svinger hun fint.

Jeg nævner det kun fordi der bliver sagt :

Måske har andre nogle gode piger at anbefale, for det er da synd for jer hvis det er sandt :(

Hvad er det for en omgang pimp bræk at komme med?

Hvis en pige ikke mener der er kemi, skal hun afvise fremfor bare at levere en elendig service - eller betale tilbage for service og/eller tid der ikke er leveret!

Er det overhovedet tilladt bare at komme og flashe en pige i andens anmeldelses tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Hvad er det for en omgang pimp bræk at komme med?

Hvis en pige ikke mener der er kemi, skal hun afvise fremfor bare at levere en elendig service - eller betale tilbage for service og/eller tid der ikke er leveret!

Er det overhovedet tilladt bare at komme og flashe en pige i andens anmeldelses tråd?

Var bange for at få den reaktion..

Jeg mener da der ofte bliver anbefalet andre piger hvis en viser sig at være en smutter. Især når en bruger nu synes området er tørlagt....

Og jeg gør da også opmærksom på at hun ikke kun får gode anmeldelser.

Jeg prøvede såmen bare at være lidt hjælpsom....

Hvis du mener regler er brudt foreslår jeg du bruger din mulighed for at " rapporter indlæg " istedet for at slynge lede anklager gennem luften

Skal FANDEME ikke kalde mig Pimp

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 17 timer siden:

Var bange for at få den reaktion..

Jeg mener da der ofte bliver anbefalet andre piger hvis en viser sig at være en smutter. Især når en bruger nu synes området er tørlagt....

Og jeg gør da også opmærksom på at hun ikke kun får gode anmeldelser.

Jeg prøvede såmen bare at være lidt hjælpsom....

Hvis du mener regler er brudt foreslår jeg du bruger din mulighed for at " rapporter indlæg " istedet for at slynge lede anklager gennem luften

Skal FANDEME ikke kalde mig Pimp

Jeg spurgte skam bare om det var ok at flashe en pige i en anden anmeldestråd, jeg anklagede ikke nogen ;) 

Men uanset så syntes jeg at det er en smule underligt at anbefale en "lotto kupon" til en der lige har haft en træls oplevelse!

Og jeg skal beklage hvis jeg har overvurderet din rolle, men hvad er du så? For du virker til at være ualmindeligt godt inde i hvor de forskellige udenlandske piger i det sønderjyske og på Fyn opholder sig, selv om der fremgår noget andet af annoncer...

Og du har sjovt nok altid god kemi med piger som andre har det noget anstrengt med at opnå kemi med :huh:

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 46 minutter siden:

Og du har sjovt nok altid god kemi med piger som andre har det noget anstrengt med at opnå kemi med :huh:

ikke altid. Men jeg er dårlig til at anmelde de kedelige oplevelser jeg har...og det er bestemt en fejl herinde. Den fejl lider jeg nok af....

De gode oplevelser gir mig lyst til at anbefale pigen ( hvem det så er ) og det er nok også en fejl, for det blir tit taget som reklame.....selvom det er alle gode anmeldelser jo på en eller anden måde..... men helt ærligt, jeg skiver ikke en anmeldelse for min egen skyld, det har jeg ikke brug for.

Det er da for at pigen skal få mere opmærksomhed....ellers var jeg vel en slags exhibitionist....ikke?

Prinz skrev, for 54 minutter siden:

jeg skal beklage hvis jeg har overvurderet din rolle, men hvad er du så?

Kald mig Praktisk Gris / Bordelmedhjælper / ulønnet frivillig

Det har jeg ALDRIG lagt skjul på, har skrevet det flere gange herinde når folk spørger til min indsigt.

Det bringer mig tættere på pigerne end de fleste andre. Derfor ved jeg ofte hvor de er og skal hen :)

Få nu ikke ondt i røven. Der er højesterets dom for at mine aktiviteter er lovlige.

Men jeg anbefaler ikke en pige jeg ikke har haft sex med og jeg prøver at komme så tæt på sandheden som muligt. Hvis jeg var fusker var jeg da nok blevet afsløret i løgne....jeg har været med her i små 5 år. I begyndelsen drev jeg Privat / Diskret i Svendborg til jeg fik en dom for rufferi......derefter holder jeg mig til bare at hjælpe lidt her og der, indenfor lovens rammer. Rufferi dommen skrev jeg OGSÅ om herinde da jeg fik den. Jeg har intet at skjule men det er ikke min skyld i ikke læser alle mine indlæg eller kan huske 3 - 4 år tilbage :)

Kan vi slutte denne samtale nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@T.Hansen47

Jeg havde godt undret mig men vidste ikke at de piger du vedalt om, at det skyldes du er deres praktiske gris og medhjælper. Det sætter jo dine indlæg og anbefalinger i et lidt andet lys end hvis du blot er kunde.

Du skriver nu ikke altid helt ærligt som du skriver, jeg husker en meningsudveksling om en mørk pige vi havde, hvor du påstod at hendes billeder var redigeret en smule men udelukkende for at få tatoveringerne væk skrev du. Nu havde jeg besøgt omtalte mørke pige og billederne var nok af hende men at påstå at billederne kun var redigeret for at få tatoveringerne væk og what you see is what you get omkring billederne som du vist skrev, var i min verden ikke ærlig snak og det skrev jeg også.

Jeg skriver i øvrigt anmeldelser for at give andre mænd muligheden for gode oplevelser eller undgå dårlige oplevelser, give dem et hint, ligesom jeg nyder godt af at læse om andres gode oplevelser eller dårlige oplevelser, give andre et hint. Hvis man vil have hints må man også give hints mener jeg. Jeg skriver ikke en anmeldelse for pigens skyld som du skriver du gør. Jeg kan slet ikke følge den tankegang, men sådan kan vi jo have forskellige formål. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stadig også Kunde.

Og tro nu ikke jeg hjælper alle de piger jeg anbefaler....det ville intet menneske have tid til

I starten anmeldte jeg selvfølgelig fordi jeg havde lyst.....samme grunde som dig

Men fordi jeg er tæt på nogle piger blev jeg bevidst om hvad en anmeldelse, god eller dårlig, kan gøre for dem. Så dem jeg anmelder fortjener det....

Jeg kender til Profiler herinde der får tilbudt sex til halv pris for en god anmeldelse. Så dybt synker jeg ikke.... ingen nævnt, ingen glemt :P

Husker godt vores uenighed om den mørke dame med tatoveringerne.... jeg synes stadig hun er en smuk kvinde, de billeder er da ikke misvisende,... jeg husker ikke helt hvad du var utilfreds med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@T.Hansen47

Jo de billeder er klart misvisende, sådan ser hun ikke ud i virkeligheden, hun er ikke den lysebrune chokoladepige i virkeligheden, men det er en anden snak.

Hvis du taler sandt og kender til profiler der tilbudt sex til halv pris for en god anmeldelse, så anmeld da de piger der tilbyder det og profiler der tager imod det til administrator så det svineri kan stoppes eller han kan undersøge det og tage affære overfor pigerne og mændene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 32 minutter siden:

så anmeld da de piger der tilbyder det og profiler der tager imod det til administrator

Jeg kender til det fordi jeg nogengange ser pigernes sms beskeder. De viser mig dem og spørger hvad de skal svare.

De bliver først spurgt om halv pris mod en anmeldelse. Når de så takker nej kommer der en længere smøre; om de ved hvad de siger nej til. Mulig fordobling af indtjening, er de for dumme til at indse det....o.s.v. plage plage.

Jeg er sikker på nogle piger giver efter. Profilernes navne kender jeg ikke. Kan godt se det kunne forstås sådan. Undskyld

Aros skrev, for 32 minutter siden:

lysebrune chokoladepige

Ok. det er farven....

Hun veksler mellem brun til mørkesort. Du skulle se når hun kommer fra ferie sydpå. Hun kan både blive solbrændt og huden skaller.

Var hun ikke lige kommet hjem fra 3 måneder i syden? Da var hun bare mørk....

Men efter nogen tid i DK bliver hun lysere....de billeder hun bruger idag i Århus, pt passer farven meget godt...

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@T.Hansen47

Vedr. de billeder, nej det er ikke kun farven, du er meget kreativ i dine forklaringer omkring de billeder :D, men de er misvisende og har været gennemkneppet i photoshop. Det har ikke kun noget med farven at gøre eller glansen på huden, på et af billederne har hun et meget meget tyndt lår f.eks. og det andet lår er meget tykt på samme billede, det ser ganske aparte ud, og viser jo kun hvor meget photoshop har været ind over, redigeringen er gået lidt for hurtigt der for hende på det billede, jeg synes bare ikke man skal forsøge at bortforklare det åbenlyse. Du får lige en pm om det så jeg ikke medvirker til at afspore endnu mere.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det billed har hun hele vægten på højre side og låret flader ud, det venstre ben er holdt op så låret bliver slankt.... sådan ser jeg det. Prøv selv at sæt dig sådan og se på dine ben...

Photoshop. jeg har vidst ikke påstået de ikke har været i Photoshop. De billeder er Proff og de var dyre siger hun...derfor er de jo alligevel hendes

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
T.Hansen47 skrev, for 11 minutter siden:

På det billed har hun hele vægten på højre side og låret flader ud, det venstre ben er holdt op så låret bliver slankt.... sådan ser jeg det. Prøv selv at sæt dig sådan og se på dine ben...

Photoshop. jeg har vidst ikke påstået de ikke har været i Photoshop. De billeder er Proff og de var dyre siger hun...derfor er de jo alligevel hendes

 

Ok så forsætter vi lidt når du insisterer :D Jeg forstår godt de har været dyre at lave.;) Billederne er af hende, men man skal se lidt godt efter. Så når nogen skriver at de er lidt misvisende, så mener jeg blot ikke at man skal angribe det synspunkt, da det er fakta og ærlig snak. Jeg skrev dengang at hendes billeder var en anelse forskønnet (der var jeg endda pæn i min formulering) og du angreb mig straks for den kommentar. Men de er en anelse forskønnet og nu indrømmer du jo også at de har været igennem photoshop, når pigers billeder har været igennem phothoshop er det for at forskønne dem - en anelse ;) Jeg vil igen forsøge at stoppe min afsporing nu af denne anmeldelse ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er ikke en anmeldelse mere... det er en popcorn tråd :P

Aros skrev, for 3 minutter siden:

og du angreb mig straks for den kommentar.

Undskyld.

Det må virkelig have brændt sig fast, så endnu engang undskyld

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg så blot hendes annonce i dag og så dig i denne tråd i dag, og fik et deja vu om "sagen", men tilbage til pigen fra Esbjerg ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...