Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg  har i dag mødt denne kvinde. 

Aftale gik gennem mail som er det hun fortrækker pga privatlivet. 

Hun er simpelthen bare super dejlig og jordnær. 

Hun gav mig det mest fantastiske våde og dybe blow. 

Fræk øjenkontakt under blow og tog min p.. dejligt dybt og holdt den længe. 

Pas på hende. 

Hendes beskrivelse i annoncen passer perfekt. 

https://annoncelight.dk/showad/228405

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roadrunner44 skrev, den 30/5/2017 at 11:58:

Jeg  har i dag mødt denne kvinde. 

Aftale gik gennem mail som er det hun fortrækker pga privatlivet. 

Hun er simpelthen bare super dejlig og jordnær. 

Hun gav mig det mest fantastiske våde og dybe blow. 

Fræk øjenkontakt under blow og tog min p.. dejligt dybt og holdt den længe. 

Pas på hende. 

Hendes beskrivelse i annoncen passer perfekt. 

https://annoncelight.dk/showad/228405

 

Hvorfor skriver du "pas på hende"? Er der noget galt med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svaberen skrev, for 17 timer siden:

Hvor langt syd bor hun?? ☺️

Tror du man kan lokke hende til Århus, Silkeborg, Herning-kanterne?? ☺️

Det står jo i annoncen. Kolding

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige haft besøg af denne dejlige og jordnære pige.

Jeg er lidt genert når først jeg står ansigt til ansigt med pigen, det havde jeg skrevet til hende og havde også skrevet hvordan mit drømme blow, ville være.

Hun huskede det hele, så da hun lige havde lånt mit toilet, kom hun ind i soveværelset og uden at sige noget, lagde hun sig på knæ på gulvet foran mig. Hun gav både mine kugler og min pik en ordentlig tur. Hun tog den helt i bund og imens jeg var i bund, kørte hun lige tungen ud for at forkæle mine kugler.

Jeg sluttede af imens min pik var helt i bund. Hun slugte hver en dråbe og endda med et mmmm.

Hun er, i mine øjne en ener til at give blow. Og som skrevet tidligere i denne tråd. Pas godt på hende, hun har tidligere været nødt til at skifte navn, nummer, mail osv. Og endda holde lav profil et stykke tid, da nogle kunder havde truet hende og hendes børn...

Summarum, hun er super sød, hun lever op til det hun skriver i sin annonce og så koster en omgang som beskrevet 600 kr. Jeg fik besøg hos mig privat i Fredericia.

God fornøjelse drenge

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunkist1 skrev, for 2 timer siden:

Har lige haft besøg af denne dejlige og jordnære pige.

Jeg er lidt genert når først jeg står ansigt til ansigt med pigen, det havde jeg skrevet til hende og havde også skrevet hvordan mit drømme blow, ville være.

Hun huskede det hele, så da hun lige havde lånt mit toilet, kom hun ind i soveværelset og uden at sige noget, lagde hun sig på knæ på gulvet foran mig. Hun gav både mine kugler og min pik en ordentlig tur. Hun tog den helt i bund og imens jeg var i bund, kørte hun lige tungen ud for at forkæle mine kugler.

Jeg sluttede af imens min pik var helt i bund. Hun slugte hver en dråbe og endda med et mmmm.

Hun er, i mine øjne en ener til at give blow. Og som skrevet tidligere i denne tråd. Pas godt på hende, hun har tidligere været nødt til at skifte navn, nummer, mail osv. Og endda holde lav profil et stykke tid, da nogle kunder havde truet hende og hendes børn...

Summarum, hun er super sød, hun lever op til det hun skriver i sin annonce og så koster en omgang som beskrevet 600 kr. Jeg fik besøg hos mig privat i Fredericia.

God fornøjelse drenge

Hvordan ser hun ud? Og ved du om hun evt også kysser? 

Tager hun den til roden i lang tid, eller bare sådan hurtigt, og spytter hun også på pikken? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig tog hun fint til roden, intet problem. Og hun er også god til at holde den.

Om hun kysser og spytter ved jeg ikke. Det var ikke på min ønskeseddel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...