skipperfraek 5 Skrevet 29. Maj, 2017 synes godt nok det er svært at finde kvinder med naturlig behåring ?....er det da helt yt ? jeg ville gerne finde en med mange hår på fissen er sku da lækkert 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 29. Maj, 2017 Nej, kropsbehåring er mega in! Det er flere og flere Gudskelov ved at indse. Så kan vi forhåbenligt bevæge os væk fra dette! /Feminazioff 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 29. Maj, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden: Nej, kropsbehåring er mega in! Det er flere og flere Gudskelov ved at indse. Så kan vi forhåbenligt bevæge os væk fra dette! /Feminazioff SÅ ENIG ! Hvorfor dog fjerne noget naturen har givet os for at undgå slid og rødme, der hvor huden gnider mod hinanden. Elsker kropsbehåring - dog forudsat den er rimelig velholdt og ikke lugter, som sådan en ikke skal... OG så kan den tilmed bruges i dekorativt øjemed, som her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 29. Maj, 2017 Anilingus skrev, for 2 minutter siden: SÅ ENIG ! Hvorfor dog fjerne noget naturen har givet os for at undgå slid og rødme, der hvor huden gnider mod hinanden. Elsker kropsbehåring - dog forudsat den er rimelig velholdt og ikke lugter, som sådan en ikke skal... OG så kan den tilmed bruges i dekorativt øjemed, som her: Måske for at undgå hår i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 29. Maj, 2017 skipperfraek skrev, for 1 time siden: synes godt nok det er svært at finde kvinder med naturlig behåring ?....er det da helt yt ? jeg ville gerne finde en med mange hår på fissen er sku da lækkert Min har stået ubarberet i 2,5 måned ca. Ikke er kønt syn i mine øjne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 29. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 3 minutter siden: Måske for at undgå hår i munden. Nu gror der vel ikke hår indvendigt, medmindre vi taler deciderede varulve... Fisse og pik er begge skabt med hår på - men læber og tunge uden... Var det i grunden egentlig meningen, at vi aldrig skulle dyrke oral, så ? StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Min har stået ubarberet i 2,5 måned ca. Ikke er kønt syn i mine øjne. Ja, og min har stået ubarberet i knap tre årtier... Men har dog altid været glad og tilfreds med den, som den er og forefindes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 29. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 30 minutter siden: Måske for at undgå hår i munden. StudineMILF skrev, for 28 minutter siden: Min har stået ubarberet i 2,5 måned ca. Ikke er kønt syn i mine øjne. Hår i munden er ikke sagen, men selv om en behåret fisse kan være en djævel at skue er den alligevel en engel at føle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 29. Maj, 2017 Pik sprøjt skrev, for 7 minutter siden: Hår i munden er ikke sagen, men selv om en behåret fisse kan være en djævel at skue er den alligevel en engel at føle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobo67 585 Skrevet 29. Maj, 2017 StudineMILF skrev, for 44 minutter siden: Min har stået ubarberet i 2,5 måned ca. Ikke er kønt syn i mine øjne. Ej - er sikker på den er både fræk og meget dragende alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kringlen 1 Skrevet 27. Juni, 2017 skipperfraek skrev, den 29/5/2017 at 20:11: synes godt nok det er svært at finde kvinder med naturlig behåring ?....er det da helt yt ? jeg ville gerne finde en med mange hår på fissen er sku da lækkert Du har ret det er en mangel varer i dag. Hilsen Kringlen, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 244 Skrevet 28. Juni, 2017 StudineMILF skrev, den 29.05.2017 at 22:03: Måske for at undgå hår i munden. hahahhahah exactly!!! In my opinion - better to have all shaved, than to have hair on mouth I am shaved 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXfootlover 2299 Skrevet 27. Juli, 2017 Amazing Kimberly skrev, den 28/6/2017 at 21:38: hahahhahah exactly!!! In my opinion - better to have all shaved, than to have hair on mouth I am shaved And how beautiful it is !!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg