Hop til indhold
Helt ny

Nini - Lækker Thai i Svendborg

Recommended Posts

God aften

Er ikke rigtig sikker på om dette spørgsmål skal være her eller i Thai. Piger er Thai men det er vel ikke traditionelle Thai ydelser hun har? Derfor valgte jeg at skrive det under Fyn.

Men mit spørgsmål går på om der er nogen der har været der og om ydelserne er gode? Er det hende på billederne? Ser ud til hun har dejlige store bryster. Lige som jeg kan lide dem.

https://annoncelight.dk/showad/229117

Priserne er jo ok men ikke chocking billige. Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig med lidt viden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra annoncen er det da traditionelle thai-ydelser der tilbydes. Derfor skal du nok regne med at mindst halvdelen af tiden går med massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Det er ikke helt traditionelt, da jeg ringe kunne jeg godt få sex i en time. Kunne dog ikke nå forbi i dag, men skriver når jeg har haft muligheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene. Men med mindre hun kommer igen kommer jeg så desværre ikke til at besøge hende. Hun er åbenbart væk igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 9 timer siden:

Der står i annoncen at hun er tilbage igen fra i morgen.

Så har hun måske fået hvilet kæberne. ;-):-P Bj til 400 er vist en ret god pris. Kunne være spændende med en anmeldelse, men er desværre ikke hjemme i Svendborg de næste par dage. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står superfransk 400 kr. som ekstraydelse, så jeg er i tvivl om det er prisen for et BJ i 15 min. eller det er merprisen for superfransk (hvilket ville være ret dyrt).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 11 timer siden:

Der står superfransk 400 kr. som ekstraydelse, så jeg er i tvivl om det er prisen for et BJ i 15 min. eller det er merprisen for superfransk (hvilket ville være ret dyrt).

Tidligere var det formuleret på en anden måde. Og der forstod jeg det helt klart som om at bj alene kostede 400 kr. Men som det står nu er det for mig lidt uvist hvordan det skal forståes. Smutter sgu en tur til hende i weekenden hvis hun stadig er der og tiden tillader det. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...