Hop til indhold
lillejohn

Pill og Eva

Recommended Posts

Eva kender jeg ikke, men Pill er bestemt et besøg værd vil jeg mene. Rigtig sød og imødekommende, og hun har nogle KÆMPE store bryster som man må lege med og ælte godt og grundigt....der er noget mere end en herre-håndfuld. Kønt og charmerende ansigt...kan godt li' at blive knaldet godt igennem. Dejlig kæreste-oplevelse hver gang.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hobro1234

Så tog jeg en for holdet i går aftes efter aftensmaden - MEN jeg skulle have ladet være.

Som Big3lover skriver så har Pill nogle kæmpe bryster og hun er sådan set også meget fræk og nok omkring de 30 - hun er meget stor. Men Pill var klart det positive i det selskab - og er man til store piger er hun nok lige i øjet.

Men hvis Eva er midt i fyrrene som hun skriver så har hun godt nok misbrugt sin krop - jeg vil skyde hende til at være 60 - og som Pill er hun meget stor, også større end hun beskriver. Den gode røv hun beskriver er godt nok langt væk og hendes bryster hænger som de nu gør på en på 60 og hun er MEGET rynket. 

Hele oplevelsen var meget tam, der var ikke meget kæresteoplevelser over det og det var slet ikke frækt som en oplevelse med 2 piger ellers kan være. De var såmen meget søde begge 2, men det var lidt svært at få de frække tanker i gang.

Så medmindre I er til en slidt dame på 60 (+ tror jeg), så ville jeg nok bruge mine penge et andet sted. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var sgu en træls oplevelse :-(. Jeg vil dog stadig påstå at Pill alene er et godt valg, hvis man har hang til en rund pige med meget stor bryster. Jeg ved ikke om man kan sige hun er meget stor da hun max er 1.65.....men ja, hun er godt rund må man sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...