Hop til indhold

Recommended Posts

Ærede logebrødre

Har lige været en tur hos danske Anastasia på Frederiksberg.

https://annoncelight.dk/showad/210997

Diskret trappeopgang i en ret mennesketom sidegade

Alderen (20 år) passer meget godt, billederne ligeså.

Petit pige, stramme baller, struttende ungpigebryster, langt lyst hår og – hvad man dog ikke kan se på billederne – et rigtig kønt ansigt med de smukkeste øjne.

Hun tog imod mig iført noget kimono-ish hvor man kunne ane hendes brystvorter gennem stoffet. Mmmmmmmmm

Vi blev enige om akten: en halv times blow og sex. Hun var desværre ikke til anal, hvilket ellers havde være et hit med den røv. 

Både blowjob og sex var med kondon. Dog havde hun intet imod at blive slikket i fissen, så der kom en dejlig saftig 69’er indover. Velsmagende mis.

Hun var heller ikke nærrig med tungekys, hvilket absolut taler til hendes fordel. 

Efter diverse former for oralsex knaldede jeg hende i missionæren. Jeg ville egentlig have sluttet af med en doggystyle, men med de smukke øjne ville jeg gerne have øjenkontakt når jeg kom oppe i hende. 

Overvejer kraftigt en trekant med hende og hendes moster – Og ja, det ER hendes rigtige moster. Moderen ved ikke noget om det :-)

Jeg gav 1.100 bobs for seancen. En del dyrere end hvad man får ved de internationale piger, men med de smukke øjne betaler jeg gerne lidt ekstra :-)

Hold jer muntre

Tacoma

Redigeret af Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse :)

Er der gode parkerings forhold i bil ude på Frederiksberg  ? 

Jeg må da et smut forbi snart og bidrage med en anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej PS44

 

Tak skal du have :-)

 

Der er gode parkeringsforhold, men husk at stille P-skiven. Der er to timers gratis parkering i området. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anastasia er godt nok svær at komme i kontakt med..

Prøvet at ringe når der står at hun har vagt og også sendt SMS som hun også opfordrer til, men har endnu ikke fået en aftale..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...