Hop til indhold

Flere GP på samme adresse i Flensburg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Som overskriften antyder... 

Jeg er ikke så kendt i det Flenburgske...

Men er der en adresse hvorpå der er flere piger på vagt....? Tanken var at min ven og jeg skal til tyskland fredag formiddag og handle... jeg synes bare det er lidt akavet at stå og vente på den anden bliver færdig....

Skrevet
Krebsen80 skrev, Lige nu:

Hej

Som overskriften antyder... 

Jeg er ikke så kendt i det Flenburgske...

Men er der en adresse hvorpå der er flere piger på vagt....? Tanken var at min ven og jeg skal til tyskland fredag formiddag og handle... jeg synes bare det er lidt akavet at stå og vente på den anden bliver færdig....

Måske P-club - http://en.the-pclub.de/

Skrevet

Finkenstrasse 6, der er 4 piger på vagt, 2 stk. i hver lejlighed

Skrevet
  • Author

Tak for hurtige og hjælpsomme svar allesammen....

Tror vi prøver Finkenstrasse eller Junkerholweg... Pclub åbner først kl 13..

Skrevet
Fisseslikkeren skrev, for 2 timer siden:

Feldstrasse 18 - to piger på 1. sal og en i stueetagen.

Feldstrasse 18 ligger 75 meter fra Købmandsgården.

Når den første af jer er færdig, kan han starte med at købe ind, eller spise en kæmpehotdog i pølsevognen overfor.:P

Redigeret af Steenborg

Skrevet
  • Author

Jeg regner somsagt med at vi besøger enten Finkenstrasse eller Junkerholweg...

Men dropper vi bare ind fra gaden, eller ringer man og aftaler tid først...?

Jeg tænker at når der arbejder så mange på samme adresse, så er det vel ikke svært at bare dukke op...

Skrevet
Krebsen80 skrev, for 18 minutter siden:

Men dropper vi bare ind fra gaden, eller ringer man og aftaler tid først...?

Man dropper normalt bare ind fra gaden, går en runde, hvis der er optaget - ellers er det en god idé at have en liste med 3 - 4 adresser, så man ikke kommer på en hel ørkenvandring: nogle piger kan være optagede, nogle ikke på arbejde, nogle svarer ikke til fotos eller beskrivelsen osv. - og er I ikke kendte, kan det være svært at finde den rigtige dørklokke - det er lidt et lotteri og jeg foretrækker derfor ofte at tage i P-club istedetfor, da man der kan være mere sikker på ikke at møde yngre slanke modeller, se hvad man får og ikke gå forgæves - men det kan hurtigt blive dyrere, da meget, der ellers er incl. koster ekstra ;-)

Skrevet
der gute mand skrev, for 5 timer siden:

Hej

Alessia, 24 er pt i nr 8 hun er flot og fået gode anmeldelser, synes dog hun er en smule passiv.... testede hende i går, må næsten alt og er en smule stram :-)

Ariane, 25 er der delte meninger om på de tyske anmeldesessider www.lysthaus.de :-)

En lille korrigering:  www.lusthaus.de  ;-) 

Redigeret af Steenborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.