Hop til indhold
Krebsen80

Flere GP på samme adresse i Flensburg

Recommended Posts

Hej

Som overskriften antyder... 

Jeg er ikke så kendt i det Flenburgske...

Men er der en adresse hvorpå der er flere piger på vagt....? Tanken var at min ven og jeg skal til tyskland fredag formiddag og handle... jeg synes bare det er lidt akavet at stå og vente på den anden bliver færdig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, Lige nu:

Hej

Som overskriften antyder... 

Jeg er ikke så kendt i det Flenburgske...

Men er der en adresse hvorpå der er flere piger på vagt....? Tanken var at min ven og jeg skal til tyskland fredag formiddag og handle... jeg synes bare det er lidt akavet at stå og vente på den anden bliver færdig....

Måske P-club - http://en.the-pclub.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 2 timer siden:

Feldstrasse 18 - to piger på 1. sal og en i stueetagen.

Feldstrasse 18 ligger 75 meter fra Købmandsgården.

Når den første af jer er færdig, kan han starte med at købe ind, eller spise en kæmpehotdog i pølsevognen overfor.:P

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg regner somsagt med at vi besøger enten Finkenstrasse eller Junkerholweg...

Men dropper vi bare ind fra gaden, eller ringer man og aftaler tid først...?

Jeg tænker at når der arbejder så mange på samme adresse, så er det vel ikke svært at bare dukke op...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, for 18 minutter siden:

Men dropper vi bare ind fra gaden, eller ringer man og aftaler tid først...?

Man dropper normalt bare ind fra gaden, går en runde, hvis der er optaget - ellers er det en god idé at have en liste med 3 - 4 adresser, så man ikke kommer på en hel ørkenvandring: nogle piger kan være optagede, nogle ikke på arbejde, nogle svarer ikke til fotos eller beskrivelsen osv. - og er I ikke kendte, kan det være svært at finde den rigtige dørklokke - det er lidt et lotteri og jeg foretrækker derfor ofte at tage i P-club istedetfor, da man der kan være mere sikker på ikke at møde yngre slanke modeller, se hvad man får og ikke gå forgæves - men det kan hurtigt blive dyrere, da meget, der ellers er incl. koster ekstra ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
der gute mand skrev, for 5 timer siden:

Hej

Alessia, 24 er pt i nr 8 hun er flot og fået gode anmeldelser, synes dog hun er en smule passiv.... testede hende i går, må næsten alt og er en smule stram :-)

Ariane, 25 er der delte meninger om på de tyske anmeldesessider www.lysthaus.de :-)

 

En lille korrigering:  www.lusthaus.de  ;-) 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...