Hop til indhold
Guest Miss Hell

28, 29, 30 31/5 - Handymænd & Hygge Sidste del

Recommended Posts

Guest Miss Hell

I forlængelse af mit event fra ugen, er der sket meget og jeg har fået flyttet det jeg umiddelbart skulle have flyttet. MEN MEN MEN jeg er LAAANGT bagud med maleriet. "MALER HJÆLP" SØGES til:

28/5 - I aften/nat

29/5 - Mandag hele dagen, Malerhjælp akut

30/5 - Tirsdag (der bliver lavet gulve den dag fra kl 08-15) derfor Malerhjælp først fra kl 17 hele aftenen og natten

31/5 - Onsdag FORMIDDAG (VIGTIGT) de sidste resterende ting jeg har 2 boks madrasser og lidt rest der skal køres på lager. SENEST kl 12 onsdag formiddag. Gerne i kombination med lidt formiddagshjælp. 

*BEMÆRK jeg foretrækker og have et partikler gående, jeg kan servicere lidt på skift, så jeg også kan se det skrider frem flere steder i huset.

**BEMÆRK Jo mere man hjælper mig, jo mere hjælper jeg dig ;) og jo længere tid du er hos mig, jo mere tid har jeg til at servicere og motivere dig.

 

EVENTBESKRIVELSEN FRA SIDST LØD SÅLEDES:

For 3 år siden holdt jeg et "Flytning for fisse event" med kanon succes, så det vil jeg da lige prøve og snige ind igen.

Sagen er jeg skal flytte, og jeg mangler at få malet(det er den jeg primært har brug for hjælp til) og jeg mangler at få kørt mine ting på lageret. MEN hvem siger det skal være tørt og trist? Hehe

Oplysninger:

Du/I skal have hænderne skruet ordentlig på, evt have en stor bil/varevogn

Jeg skal bruge 1-2 fyre "af gangen" så det er ikke et gangbangparty, men det skal nok blive vildt alligevel.

Du byder ind på minimum 3 timer, gerne mere, gerne flere dage.(tidspunkt på dagen=alle tidspunkter er interessante)

Du er indstillet på at arbejde/knokle, for det er jeg nemlig også indstillet på, mit fokus bliver på at servicere jer ;) uanset om det er noget koldt at drikke, noget frækt at kigge på, gramse på, et stykke frugt eller blowjob med en isterning ... You name it? Så skal jeg gøre mit yderste, for det bliver de bedst tænkelige arbejdsvilkår.

Betaling=din arbejdskraft. 

Tilmelding via SMS(50103440) og evt yderligere oplysninger fåes via mail: [email protected]

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Mortenh skrev, 1 time siden:

Hvor i landet forgår dette ? ;):P

Hun angiver sin lokation til København!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell
Mortenh skrev, 1 time siden:

Hvor i landet forgår dette ? ;):P

Det er Kbh Vestegnen

Vestegnen skrev, for 17 minutter siden:

Hun angiver sin lokation til København!

Lige præcist :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

:( æv's

efter en ellers fremragende dag, har 2 aften aftaler brændt mig af og tilbage står en masse der skulle laves inden kl 08 imorgen.

 

hjææælp en pige i nød, og modtag hendes taknemlighed 

B)

skriv til mig hurtigst mulig for aften/natte hjælp lige nu, for i morgen tirsdag er pt ret godt fyldt op, tror jeg... I morgen er først fra kl 17

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du sku' bare flyttet til Jylland, så skulle jeg nok ha' sørget for at motivere dig til at motivere mig til at motivere dig til at motivere mig til at...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell
stone skrev, for 40 minutter siden:

har du fået malet?

Desværre ikke :( men blev brændt af 3 gange og en anden holdt mig for nar hele dagen og aftenen ... Så jeg må håbe på et mirakel imorgen. Problemmet er gulvet skal tørre ... Lakken går hurtig men i stuen er det malet gulv så ved ikke om det kan nå at blive så vi kan gå på det :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell
Kinky fyr skrev, for 1 time siden:

Hej

Er der noget at hjælpe med onsdag aften i denne uge. Vi kender hinanden fra GB i jylland for et par år siden

Altså jeg skal jo desværre aflevere nøglen onsdag middag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Har fået taget et KÆÆÆMPE ryk i aften men men men, status er HJÆÆÆÆLP til:

0130-0500 I nat søges maler hygge med mig :wub: den sidste hjælper er lige smuttet :huh:

Onsdag 0800-1500 Malerhjælp & flytte hjælp

Smid en SMS eller mail

50103440 eller [email protected]

(Det er nær Hundige)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Godmorgen! :rolleyes:

AKUT:

Mangler 1-2 hjælpere her fra kl nu-15:00 !! Til maling, slæb/kørsel og hygge den sidste tid inden jeg flytter ud :P skynd jer at smide en SMS til mig på:

tlf: 50 10 34 40

 

Kyyys :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

:mellow: har simpelthen bare været beriget med hjælp, fra mange dejlige drenge TAK <3 

 

... men her mangler stadig mere Malerhjælp i aften, og hjælp til at køre på lager og genbrugsplads. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
perperhansen skrev, for 17 minutter siden:

Er hun stoppet helt nu....

Måske hun er blevet rigtig glad for håndværker sex, og har droppet ud. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist grundlagt en rigtig slaveanstalt, som selv Scherfig næppe kunne have drømt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell
perperhansen skrev, den 26/7/2017 at 23:39:

Er hun stoppet helt nu....

Ja jeg er stoppet helt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...