Hop til indhold
holstebronx

Add-blocker

Recommended Posts

Nogle gange når jeg vil kigge på EG, altså ikke er logget ind, så kommer beskeden om jeg vil installere add-blocker.

Er det min telefon som spørger, eller er det en form for reklame / spyware?

Jeg har en Samsung telefon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder spøjst. Jeg har osse en Samsung, og de få gange jeg har været på EG via den, er intet poppet op. Jeg synes i øvrigt, at det er for bøvlet at gå på denne type sider med mobilen - "billederne" er for små til mine øjne, så der skal forstørres op og dermed både scrolles op pg ned og sideværts. Gemmer det til pc'en. Og jeg kan endda smide det over på tv skærmen fra pc'en. Så funker skidtet sgu! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Nogle gange når jeg vil kigge på EG, altså ikke er logget ind, så kommer beskeden om jeg vil installere add-blocker.

Er det min telefon som spørger, eller er det en form for reklame / spyware?

Jeg har en Samsung telefon. 

Jeg ved når jeg installerer en del gratis apps på Android så følger der reklamer med, og jeg syntes ofte de er lidt påtrængende. Jeg tænker det er sådan noget, som du oplever. There is no such thing as a free lunch :) I det her tilfælde reklamerer man så for ad-blocker, som er reelt når der detekteres bannere på siden og derfor får du sikkert beskeden lige på det tidspunkt hvor der netop vises reklamer på. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, Lige nu:

Jeg ved når jeg installerer en del gratis apps på Android så følger der reklamer med, og jeg syntes ofte de er lidt påtrængende. Jeg tænker det er sådan noget, som du oplever. There is no such thing as a free lunch :) I det her tilfælde reklamerer man så for ad-blocker, som er reelt når der detekteres bannere på siden og derfor får du sikkert beskeden lige på det tidspunkt hvor der netop vises reklamer på. 

 

 

Det er noget nyt der er kommet, men jeg har ikke installeret nogen apps for nyligt, men det kan sagtens være min telefon. Men ville bare lige høre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Den gør det i hvert tilfælde ikke på min Lenovo Android. Måske du har preinstallerede aps på telefonen som efter en opdatering har tilført det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...