Hop til indhold

Add-blocker

Featured Replies

Skrevet

Nogle gange når jeg vil kigge på EG, altså ikke er logget ind, så kommer beskeden om jeg vil installere add-blocker.

Er det min telefon som spørger, eller er det en form for reklame / spyware?

Jeg har en Samsung telefon. 

Skrevet

Det lyder spøjst. Jeg har osse en Samsung, og de få gange jeg har været på EG via den, er intet poppet op. Jeg synes i øvrigt, at det er for bøvlet at gå på denne type sider med mobilen - "billederne" er for små til mine øjne, så der skal forstørres op og dermed både scrolles op pg ned og sideværts. Gemmer det til pc'en. Og jeg kan endda smide det over på tv skærmen fra pc'en. Så funker skidtet sgu! :-)

Skrevet
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Nogle gange når jeg vil kigge på EG, altså ikke er logget ind, så kommer beskeden om jeg vil installere add-blocker.

Er det min telefon som spørger, eller er det en form for reklame / spyware?

Jeg har en Samsung telefon. 

Jeg ved når jeg installerer en del gratis apps på Android så følger der reklamer med, og jeg syntes ofte de er lidt påtrængende. Jeg tænker det er sådan noget, som du oplever. There is no such thing as a free lunch :) I det her tilfælde reklamerer man så for ad-blocker, som er reelt når der detekteres bannere på siden og derfor får du sikkert beskeden lige på det tidspunkt hvor der netop vises reklamer på. 

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, Lige nu:

Jeg ved når jeg installerer en del gratis apps på Android så følger der reklamer med, og jeg syntes ofte de er lidt påtrængende. Jeg tænker det er sådan noget, som du oplever. There is no such thing as a free lunch :) I det her tilfælde reklamerer man så for ad-blocker, som er reelt når der detekteres bannere på siden og derfor får du sikkert beskeden lige på det tidspunkt hvor der netop vises reklamer på. 

Det er noget nyt der er kommet, men jeg har ikke installeret nogen apps for nyligt, men det kan sagtens være min telefon. Men ville bare lige høre :) 

Skrevet

Den gør det i hvert tilfælde ikke på min Lenovo Android. Måske du har preinstallerede aps på telefonen som efter en opdatering har tilført det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.