fyrmedtøs 43 Skrevet 28. Maj, 2017 (edited) Skulle der sidde nogen der er fristet til og møde en lækker fræk lille sag på 27 år 155cm 78kg 85J bryster, glat fisse, fræk røv og pænt ansigt. Hun elsker sex i alle 3 huller, derfor søger jeg på hendes vegne et par guttere som kunne tænke sig at møde en af de kvinder som ikke bare vil kneppe for kr, men ligger noget i det. Jeg tænker kan vi samles en 3-5 fyre om hende, så ved jeg at hun bliver vild og kommer i stemning. Hun modtager ikke sperm i ansigtet og knep i fissen/røven foregår med kondom. Er vi mere end 3 fyre samlet, er prisen kun 500,- pro mand. Tiden tænker hun ikke så meget over. stedet er enten i middelfart eller fredericia udendørs i skoven. Hun kommer til middelfart næste weekend den 2 Juni til og med den 5 Juni. send en pb, hvis billeder og tekst fanger dig. Redigeret 28. Maj, 2017 af fyrmedtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J.P 1 Skrevet 28. Maj, 2017 Jeg er frisk hvis det er omfangen fredag eller evt. Torsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 29. Maj, 2017 Jeg er også med på det hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg