Hop til indhold
Watanabe

Casual dating: climaxx.club ?

Recommended Posts

Spørgsmålet hører måske ikke hjemme på eroguide.dk, hvor det handler om købesex, men så henvis mig venligst til rette forum.

Jeg er begyndt at lede efter en elskerinde (eller to) frem for købe mig til sex hos en GP. Savner noget mere end bare en ung og smækker krop. Bare det at få lov til at klæde kvinden af og kysse og kæle med hendes krop, efterhånden som den dukker frem, og mærke hendes glæde over berøringen, villle for mig have været en glæde. Det virker så fladt, når pigen bare smider al tøjet og går lige til sagen. Det er gået op for mig, at min glæde ved sex ligger i at elske kvindens krop, ikke i at hun tilfredsstiller mig. Og så er det, at det slår mig: Hvorfor betale for sex? Der må da være en milliard enlige og ømhedshungrende kvinder derude, som savner en høj, slank og pæn elsker til lejlighedsvis sex uden at de forlanger, at han skal forpligte sig til dem?

Den søgen har nu ført mig til det erotiske chatforum climaxx.club. Og jeg skal da lige love for, at kvinderne går til den derinde. Utroligt mange af dem lægger nøgenbillleder op af sig selv (delvist slørede, indtil du får lov at kvinden til at se dem). Og de er meget kontante om, hvad de ønsker, fx. en "bolleven". Jeg når sjældent at kontakte nogen, før der er 3, der har kontaktet mig. Men det er ikke som hos GP'erne, hvor du bare kan komme og besøge dem. Kvinderne vil chatte og lære dig bedre at kende, før de giver dig lov. Det er også fair nok og en del af legen. De er i øvrigt modne, typisk 40+, men det er jeg også, og det er netop modne kvinder, jeg søger.

Men det er dyrt at chatte. En chatbesked koster 10 - 15 kr at sende, og inden du får set dig om, har du brugt 1000 kr på en aften. Jeg har spurgt kvinderne, om de betaler det samme, og det siger de, at de gør. Der er dog en en eller anden alarmklokke, der ringer. Er det blot fup det hele? Er det nogle kvinder, de har ansat til at holde liv i biksen ved at flirte med mændene, ligesom man i gamle dage kunne købe sig til telefonlir?

Har også prøvet C-date.com. Den skulle være så fantastisk, fordi der er næsten ligelig fordeling af mænd og kvinder, men det beror formentlig på, at kvinderne kan melde sig ind gratis, hvor mænd må betale. Og det gør kvinderne jo så nok af nysgerrighed,  uden at være reelt interesserede. Jeg har ihvertfald oplevet meget få svar på mine henvendelser derinde. Det kan også bero på, at aldersniveauet er så meget lavere. Jeg er 50+.

Nogen erfaringer med disse eller lignende sites?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Watanabe

Svaret er JA, det er fup

Faldt selv i på et tidspunkt på en af de sider, afventede de gratis beskeder man får hver dag og prøvede at kommunikere.

Når jeg foreslog at tage snakken til en simpel chat app eller bare email, var svaret at der er så hyggeligt her på siden........

Hold dig langt væk, det er FUP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 9 timer siden:

Spørgsmålet hører måske ikke hjemme på eroguide.dk, hvor det handler om købesex, men så henvis mig venligst til rette forum.

Jeg er begyndt at lede efter en elskerinde (eller to) frem for købe mig til sex hos en GP. Savner noget mere end bare en ung og smækker krop. Bare det at få lov til at klæde kvinden af og kysse og kæle med hendes krop, efterhånden som den dukker frem, og mærke hendes glæde over berøringen, villle for mig have været en glæde. Det virker så fladt, når pigen bare smider al tøjet og går lige til sagen. Det er gået op for mig, at min glæde ved sex ligger i at elske kvindens krop, ikke i at hun tilfredsstiller mig. Og så er det, at det slår mig: Hvorfor betale for sex? Der må da være en milliard enlige og ømhedshungrende kvinder derude, som savner en høj, slank og pæn elsker til lejlighedsvis sex uden at de forlanger, at han skal forpligte sig til dem?

Den søgen har nu ført mig til det erotiske chatforum climaxx.club. Og jeg skal da lige love for, at kvinderne går til den derinde. Utroligt mange af dem lægger nøgenbillleder op af sig selv (delvist slørede, indtil du får lov at kvinden til at se dem). Og de er meget kontante om, hvad de ønsker, fx. en "bolleven". Jeg når sjældent at kontakte nogen, før der er 3, der har kontaktet mig. Men det er ikke som hos GP'erne, hvor du bare kan komme og besøge dem. Kvinderne vil chatte og lære dig bedre at kende, før de giver dig lov. Det er også fair nok og en del af legen. De er i øvrigt modne, typisk 40+, men det er jeg også, og det er netop modne kvinder, jeg søger.

Men det er dyrt at chatte. En chatbesked koster 10 - 15 kr at sende, og inden du får set dig om, har du brugt 1000 kr på en aften. Jeg har spurgt kvinderne, om de betaler det samme, og det siger de, at de gør. Der er dog en en eller anden alarmklokke, der ringer. Er det blot fup det hele? Er det nogle kvinder, de har ansat til at holde liv i biksen ved at flirte med mændene, ligesom man i gamle dage kunne købe sig til telefonlir?

Har også prøvet C-date.com. Den skulle være så fantastisk, fordi der er næsten ligelig fordeling af mænd og kvinder, men det beror formentlig på, at kvinderne kan melde sig ind gratis, hvor mænd må betale. Og det gør kvinderne jo så nok af nysgerrighed,  uden at være reelt interesserede. Jeg har ihvertfald oplevet meget få svar på mine henvendelser derinde. Det kan også bero på, at aldersniveauet er så meget lavere. Jeg er 50+.

Nogen erfaringer med disse eller lignende sites?

Ja det er fub og fake fra ende til anden. Det er typisk unge studerende (unge fyre) der sidder bag skærmen og tjener lidt ekstra til studierne. Der har været flere fremme i medierne og fortælle at de fik en hvis procentdel af kagen fra bagmændene.......

Men prøv scor eller et af de andre medier. Der skulle det være rigtige kvinder du skriver med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Dk fyr siger: Prøv Scor! Hvis du sætter gode billeder på (ikke pikbilleder), og skriver en god, intelligent tekst - så er der store chancer.

Jeg er også 50+, og har haft mange og kun gode oplevelser der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for de hurtige og seriøse tilbagemeldinger. Jeg føler mig så dum, hvis jeg er hoppet i en fælde, men jeg er stadig forvirret. Nogle af de svar, jeg har fået fra kvinder, har været alt for ægte til, at de kunne være skrevet med henblik på at holde tråden varm og score penge til sitet. Måske er der også ægte profiler iblandt, hvor kvinder prøver at finde sig en mand ved at appellere til typiske mandefantasier. Men nu har jeg altså været dum nok til at sætte 200 Euro ind på min konto, så jeg chatter videre, indtil de er brugt, og så skal jeg nok skrive en uddybende anmeldelse her til forum til den tid.

Tak for tippet omkring scor.dk. Den vil jeg prøve.

Mvh Watanabe (= hovedpersonen i Haruki Murakamis "Norwegian Wood". Kan varmt anbefales. Murakami er en højt anset forfatter, som bl.a. har modtaget HC Andersen prisen. Hans bøger indeholder mange erotiske afsnit, og han skriver så befriende frit og naturligt om emnet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lovede en tilbagemelding, når jeg havde chattet min pulje på 200 EUR op, og dommen er klar:

Det er rigtige kvinder du chatter med, og de er ikke blege for at gå ud i meget saftige emner, men forvent ikke et øjeblik at de er der, for at møde dig i virkeligheden. Stedet hed tidligere climaxxchat.com, og det giver mere mening: det er det, man får: saftig erotisk chat. Måske er der oprigtige kvinder iblandt, men jeg er er usikker.

Jeg har forsøgt at lokke med flere af dem til et ganske uskyldigt møde på et sikkert og neutralt sted, bare for at give dem chancen for at bevise, at de er virkelige, men uha, uha, det er alt, alt for farligt. "Hvorfor andre beskylder stedet for fup?"  - "det er bare taberne, som ikke fik noget fisse". Da jeg så meddelte, at jeg ville lukke min profil, og gav mine bedste chatpartnere en sidste chance for at bevare den kontakt, som de havde fortalt mig, at de var yderst interesseret i, ved at udveksle telefonnumre eller andet, så var det alt, alt for farligt. "Men der er noget mellem dig og mig, Watanabe, giv mig tid, lad os chatte videre, så skal jeg nok blive tryg ved at møde dig". Ja god morgen - smid yderligere 1500 kr i kassen og få en lang næse.

Det, der især fortæller mig, at det er fup, er, at når jeg fortalt nogen af kvinderne om min mistanke om fup, så går de i forsvarsposition og forsvarer sitet. Hvis de nu havde haft en reel interesse i at mødes med en fyr, så ville de være lige så interesseret som jeg i at tage afstand fra fup. Men det er de ikke. De forsvarer deres levebrød...

Spekulerer på, om det GP'er, der tjener et par håndører ekstra ved at udgive sig som saftige profiler, der lokker husarerne til at chatte for hundrevis af kroner hver? Det bebrejder jeg dem ikke - bare de holder fast i, at der er tale om erotisk chat og intet andet. Hvilken rigtig kvinde ville kalde sig selv "SøgerPikNU"? Oven i købet en smuk 32-årig kvinde. Nej, det er en profil designet til at lokke penge ud af håbefulde og ikke særligt kloge mænd.

 

Capture01.JPG

Capture02.JPG

Redigeret af Watanabe
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...