FritidsQ 410 Skrevet 27. Maj, 2017 Hejsa Nogen med erfaringer fra strande ved Århus, hvor det er naturligt at nyde solen - helt nøgen? Vejret er perfekt i denne tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Misterbig 3 Skrevet 27. Maj, 2017 Desværre ikke i Århus området, men kender et fantastisk sted mellem Horsens og Juelsminde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 27. Maj, 2017 Misterbig skrev, for 22 minutter siden: Desværre ikke i Århus området, men kender et fantastisk sted mellem Horsens og Juelsminde Vil du dele hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Misterbig 3 Skrevet 27. Maj, 2017 uuuhhh ... thjaaaa................ kommer du nu griner, så tar jeg med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 59 Skrevet 27. Maj, 2017 FritidsQ skrev, for 10 minutter siden: Hejsa Nogen med erfaringer fra strande ved Århus, hvor det er naturligt at nyde solen - helt nøgen? Vejret er perfekt i denne tid Prøv Fløjstrup Strand. Der kan du nyde solen - uden en trevl på kroppen. Se mere info i linket. http://stiften.dk/nyheder/Se-listen-Masser-af-noegenbadning-i-Oestjylland/artikel/3847 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sweetaschili Skrevet 27. Maj, 2017 Den permanente i århus. Godt nok kønsopdelt fra 1.6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 27. Maj, 2017 FritidsQ skrev, 1 time siden: Hejsa Nogen med erfaringer fra strande ved Århus, hvor det er naturligt at nyde solen - helt nøgen? Vejret er perfekt i denne tid er der ikke stadig et nøgen område ude ved Moesgaard strand - til højre når du har front mod vandet, ovre ved det lille hus 2-300 m fra ishuset.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 27. Maj, 2017 Mange tak for gode bud og ikke mindst linket. Nu er der da muligheder til de næste par weekender - så sommer - hang on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilbert 35 Skrevet 27. Maj, 2017 FritidsQ skrev, for 4 timer siden: Hejsa Nogen med erfaringer fra strande ved Århus, hvor det er naturligt at nyde solen - helt nøgen? Vejret er perfekt i denne tid Danske Naturister har oprettet en glimrende oversigt. http://www.strandguiden.dk/index.php?id=367 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 27. Maj, 2017 Så vidt jeg ved er det tilladt på alle strande, bare man ikke støder andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. Maj, 2017 Jesperdjensen skrev, for 41 minutter siden: Så vidt jeg ved er det tilladt på alle strande, bare man ikke støder andre "Støder andre" som når man tager hende bagfra og støder igennem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 27. Maj, 2017 AalborgLook skrev, for 1 time siden: "Støder andre" som når man tager hende bagfra og støder igennem? Ja, det er jeg ret sikker på du ikke må ihvertfald..... heller ikke selvom du har pigens samtykke... Det skal vist foregå lidt mere privat/diskret for ikke at blive blufærdighedskrænkende for de andre gæster på stranden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 28. Maj, 2017 FritidsQ skrev, for 12 timer siden: Mange tak for gode bud og ikke mindst linket. Nu er der da muligheder til de næste par weekender - så sommer - hang on God fornøjelse. Med dine attributter er der da nogen, der får sig noget godt at kigge på derude Og hvis du mangler en bodyguard, når du "strander" i området, må du jo sige til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 28. Maj, 2017 Kære Fritidsq. Hvis du fortæller hvor og hvornår du tager afsted til nøgenbadning tror jeg ikke du skal skrive det på EG; halvdelen af medlemmerne kommer også Inkl mig Håber snart at komme forbi dig privat! Det er længe siden sidst mvh Klyngen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesper88 1 Skrevet 29. Maj, 2017 Fløjstrup strand kan helt klart anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg