Hop til indhold

Recommended Posts

Blowgun skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været der, - men ikke for nylig. - Pigerne skifter ud, så hvordan besætningen er for tiden, ved jeg ikke. Der var pænt og med spa i flere af 

"arbejdsværelserne". - Det ligger i nr. 21a.

Som genbo har man "Sexysecret" i nr. 30A i kælderen. - Med danske piger-

Det hele ligger i et værksteds- og auto-salgsområde, så det er temmelig diskret i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 5/27/2017 at 15:20:

Det hele ligger i et værksteds- og auto-salgsområde, så det er temmelig diskret i weekenden.

Til gengæld er det meget LIDT diskret når værkstederne har åbent! :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligger sexysecret virkelig der hvor rødovre girls med ungarske piger er samme adresse i kælderen der forstår jeg ikke

Redigeret af Luilei12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, for 32 minutter siden:

Ligger sexysecret virkelig der hvor rødovre girls med ungarske piger er samme adresse i kælderen der forstår jeg ikke

Du forstår ikke hvorfor der ligger 3 bordeller i nærheden af hinanden? Ja, det er jo meget mystisk!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg da også overrasket. - At der på samme adresse som "Sexysecret" - 30A - skulle eksistere et etablissement ved navn "rødovre girls" med ungarske piger - er bestemt en nyhed for mig.

Skal vi ikke over på Rødovrevej - hvor flagskibet "Seductiongirls" ligger for at finde andre bordeller - og så på sidevejen Årslevvej 3 med de ungarske piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 4/6/2017 at 13:25:

Skal vi ikke over på Rødovrevej - hvor flagskibet "Seductiongirls" ligger for at finde andre bordeller - og så på sidevejen Årslevvej 3 med de ungarske piger?

Din teori om Seduction er nok rigtigt. Til gengæld forveksler du Gentlemen House med Rødovre House ... Men drop nu de adresser, der ikke er annonceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Din teori om Seduction er nok rigtigt. Til gengæld forveksler du Gentlemen House med Rødovre House ... Men drop nu de adresser, der ikke er annonceret.

Det var det med to bordeller på samme adresse - 30A - jeg fandt overraskende. - Har du forstand på det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh editoren driller ...

Det korte af det lange: Der er ingen grund til at gå ind i adresserne for at slå pointen fast ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Årh editoren driller ...

Det korte af det lange: Der er ingen grund til at gå ind i adresserne for at slå pointen fast ...

Pointen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg arbejder i området og kan fortælle at jeg har kendskab til 5 steder meget tæt på hinanden. Jeg har ikke været nogle af stederne og interessere mig ikke for bordeller - mest thai massage. Så jeg tror at sandsynligheden for at der er flere steder, end de fem jeg kender til, nok ikke er lille. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...