Hop til indhold
T.Hansen47

Orgasmic Gel....?

Recommended Posts

Jeg var for en gangs skyld begyndt at se en film...på en reklame finansieret station.....og det gider jeg normalt ikke....hader reklamer....

Der blev denne aften reklameret for et produkt jeg ikke har hørt om før, ( det er muligt det har været på markedet i ÅREVIS, men det har jeg ikke fattet )

https://www.sinful.dk/durex-intense-orgasmic-gel-10-ml

Jeg har en veninde der mener hun har problemer i den afdeling så jeg vil gerne høre om andres erfaringer, både mænd der har givet det til deres veninder og piger der har prøvet det selv -

Virker det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 42 minutter siden:

Virker det?

 

Tip: Tjek anmeldelser på Amazon: https://www.amazon.co.uk/product-reviews/B01MZ2DP0Y/ref=cm_cr_dp_see_all_btm?ie=UTF8&reviewerType=all_reviews&showViewpoints=1&sortBy=recent

Meningerne er meget delte. Mit gæt er at placeboeffekt spiller en stor rolle, men den skal man heller ikke kimse ad.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 17 minutter siden:

Meningerne er meget delte

Jatak, det går fra supergodt til virkningsløst spild af penge....

Beskrivelsen af virkningen minder lidt om tyndt Tiger Balsam...

Vil dog gerne høre fra en Profil eller 2 herinde der faktisk selv har prøvet det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet et tilsvarende produkt. Det føltes varmt og mere intenst, der hvor jeg smurte det på, men jeg vil ikke sige at det var nemmere at komme, eller en bedre orgasme. Umiddelbart er det ikke noget jeg vil købe en anden gang ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...